Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt sto kom hem från semin igår. Efter två veckor där betäckt med Hip Hop. Nu väntar vi på koll för att se om hon är dräktig
Tur du inte väntade, det är ju skönt att komma igång när man väl bestämt sig. Vart åker du någonstans?
Gimlan, vad tjatigt. Är det bara att gilla läget och se om hon känner för det nästa brunst? finns ingen liknande hingst på semin istället?
Har inte hört något från min ponny heller, vill ha hem henne, helst igår!
Kl
Mitt sto (-01 e. Lansing ue. Contender) tog sig på första försöket! Hon kollades för 1,5 v sedan (16 dygnskollen) och ska kollas nu på fredag igen. Pappa är Cavall Ask.
Enda molnet på himlen är att det kan vara två små bebisar där inne. Högst troligen inte, men det gick inte att utesluta.
Jag är jättegrön på avel, det här är mitt första föl och stoet är också förstagångsmärr, men hon står hos väldigt kunnigt folk så jag får stöttning och hjälp. Men oj vad jag oroar mig.. Tänk om det är två där inne?
Vad är eran erfarenhet av detta? Brukar det vara försent att seminera när det gått 3 dagar ??
KL
Min 08, maiden, trots fint ägg på g, vill inte ta hingst