Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om det blir ett sto som Vera verkar vara bra på att tillverka, ställer jag mig som försten till att köpa den lille =) Kan nog bli en ruggigt bra avkomma. GRATTIS
Här har vi använt Hýreygur från Smärslid, Vikingur från Knapetorp (har skött sig kanon sin första sommar) och Erró från Mörtö. Så ser med spänning fram mot nästa sommar.
Hästmänniskan Jag har en kollega som bara skulle flytta hit tillfälligt från Stockholm för att få till en obligatoriska praktik.
Över 10 år senare bor...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.