Betäcka med Krack C 2011

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Camaro
  • Startdatum Startdatum
C

Camaro

Någon som vet om detta är möjligt och om han kommer finns tillgänglig på färsk semin detta år?
Hittade inget på Flyinges hemsida, är sugen på honom till mitt Mastersto iår, men vill inte ta fryst på henne då hon har varit svår att få dräktig tidigare.

Sv: Betäcka med Krack C 2011

Om du går in och kollar på språngrulla ser du att han förra året betäckte 13 ston med TAI men bara 3 av dem blev dräktiga. Låter inte som den rätta hingsten för ett sto som haft svårt att ta sig.

Senast ändrad:
Sv: Betäcka med Krack C 2011

OK tack Görel, nej det vore kanske att kasta pengarna i sjön då....

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 877
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 481
Senast: Thaliaste
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 057
Senast: skiesabove
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 416
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross