beställa TR dressyr 2006

Moppa123

Trådstartare
hejsan!
jag har en liten fråga, om jag ska beställa dressyr TR på Ridsportsförbundet hemsida så hittar jag bara "TR 2 -05 " men det står att det tillkommit ändringar 060101.
Var kan man beställa ett TR med dessa ändringar i? eller är det ändå rätt version som hter TR 2-05 ?

Sv: beställa TR dressyr 2006

Ändringarna hittar du på förbundets hemsida, man får printa ut dessa själv. Avvakta och beställ nytt TR till 2007, ryktet säger att det ska komma ett nytt då.

Sv: beställa TR dressyr 2006

break_a_leg skrev:
Ändringarna hittar du på förbundets hemsida, man får printa ut dessa själv. Avvakta och beställ nytt TR till 2007, ryktet säger att det ska komma ett nytt då.
AHA, tack för tipset :) då ska jag vänta till de nya är kommer :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 886
Senast: Krålus
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 401
Senast: KesoNeso
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 403
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V