Best in show hundfoder

Mynta2

Trådstartare
Var på Willeys häromdagen och såg dom sålde hundmat. Har aldrig sett detta märke förut. Vad är det för något ? Hemsidan gav inte mycket info tycker jag. Svenskt var det med, och det tycker jag är bra..men är det bra förövrigt =?

http://www.spannfod.se/bis/

Sv: Best in show hundfoder

Hua, jag skulle aldrig någonsin stoppa i min hund så mycket spannmål. Alla deras foder är huvudsakligen gjort på spannmål, och sen lägger dom till lite animaliskt fett eller köttmjöl långt ner på listan för att det ska få räknas som hundmat typ.

Nej tack, jag föredrar foder som inte är baserade på vete, korn eller liknande spannmål. Då tar hundarna upp näringen i alla fall.

Men har du hittat nåt slags analys på innehållet ?...Jag kan inte minnas jag hittade det på hemsidan ?..Jag kanske letade dåligt. Eller har du använt det ?

Hmm, jag missade det totalt ;)..Mitt framför näsan stod det också...Tack så mycket.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 223
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 725
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 304
Senast: fejko
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 664
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama