Reno är black roan, snart vit och en urgo gamling från zooaffär. En av de snällaste som finns
Reno, är även Reno på min användarbild
Rex är agouti irish rex, bror till Reno. Min lilla gangster som både ser arg ut och ÄR arg... iaf om han träffar på någon pojk som inte är Reno
Rex
Sivert är silver black hooded missmarked. Stor 850 gram råtta, världens snällaste och mattes älskling
har blivit pappa till 8 bebbar tillsammans med Lolita
har precis lärt sig dyka, han som var livrädd för vatten - fram tills idag
Hehe hade han med när jag badade idag, plötsligt klättrar han upp på huvet och dyker ner i sjön
Sivert
Frasse är black hooded, kom till mig som betalning för transporthjälp
var alltså jag som betalade genom att ta emot honom när förra ägaren körde upp Diva och Lolita från Stockholm
Urgo krabat som luktar sååå gott! kakor...
Frasse
Diva är black untypical, har vita tassar och är resultatet av en tjuvparning mellan två zooråttor. En av mina första tjejor, favoriten bland de och mattes stolthet som vunnit agility och blivit domarfavvo - och vi hade inte ens tränat
Extremt springig tjej som lätt skulle vinna maraton!
Precis som Frasse luktar hon extremt gott, fast hon är mer åt parfymhållet...
Diva
Lolita är champagne european berkshire. Halvsyster med Diva (samma pappa). Lugn och go tjej som gärna sitter och bara myser
Har blivit av med svanstippen (om jag minns rätt bet mamman av den istället för navelsträngen) och har världens fulaste putsfläck - men hon är skitfin ändå
Har fått en kull på 8 ungar med Sivert
Lolita
Cacharel (kallas Ellen) är self black rex, dumbobärare. Världens sötaste tjej som är helöt desperat efter lek och kel
Kommer från Razzia's i Västerås, mycket nöjd
Sötaste råttan jag sett!
Cacharel
Kattmat är black european berkshire, egenuppfödd pga tjuvparning mellan Sivert och Lolita. har inte lärt känna henne så bra än, hon är ju bara en liten plutt fortfarande
Kattmat
Tarja är black european berkshire, syster med Kattmat. Samma sak här, har inte lärt känna henne så bra... än
Tarja
Har 7 till här hemma, 6 bebbar och Siverts bror Gudrun. Alla ska dock säljas...
Grogg (champagne hooded, ska säljas till Diva och Lolitas uppfödare)
Nemo (black european berkshire, ska säljas till Amania här på buke)
Cartman (champagne european berkshire, ska säljas till Amanias kompis)
Toumas (champagne hooded missmarked, pannfläck, ska säljas till Amania)
Soli (black hooded med prick på magen och pungfläckar, ska säljas till Amanias kompis)
Vulkan (black hooded, med fläck på magen, ska säljas till Amanias kompis)
Gudrun (ja han är pojk, silver black hooded missmarked, ska omplaceras till Amania pga bråk mellan honom och Frasse)
Sådärja... Det var allihop...
Fler bilder finns på Zoonen.com, heter eilennA där