Beräknad fölning?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare dramatik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 84
  • Visningar Visningar 6 269
Sv: Beräknad fölning?

Mitt sto är beräknad att föla den 18 maj. Det blir hennes fjärde föl den äldsta är 4 1/2 år och har redan tävlet 1 m hoppning felfritt

Våra ston är beräknade till:

15/4
15/4
15/4
21/4
21/4
14/5
27/5 samt
15/6

Ovanligt att vi får så jämnt beräknat.

:bump: Idag har mitt sto gått 120-dagar och allt verkar ok .Lus läser Att bli med föl

24 mars
7 april

jag hoppas de håller sina tider någorlunda så det blir lite "andrum" mellan fölningarna.:idea:

Mitt fullblod "ska" ploppa ut ett svart stoföl runt den 29: mars e. Corlensky G.

*kl*
Nea ar pa 330 dagar den 1 juli. hoppas pa hingst:d Draktig med Aerline H

Mitt sto är beräknas föla den 28:e maj;) Hade ju faktiskt kunnat hoppats på att det var den 28:e april, då har jag nämligen födelsedag:banana:

Mitt sto betäcktes på midsommarafton - så jag räknar med ett föl i mitten av maj.

Mina ston är på 330 dygn den:

11 maj (araben)
7 juni (kallblodstravaren)
21 juni (korsningen)

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 431
Senast: cili
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Freazer
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 471
Senast: Teilani
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka