Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Varför ska du köra in honom redan nu?
våra 2åringar går fortfarande i ungflock och lever som bebis-vildhästar. dock kan man leda dem ganska bra.. men inget mer
nej, jag skulle inte använda benskydd, kanske skyddsboots men antar att du inte ska göra ngt annat än att skritta? Eftersom hästen antagligen inte kan alla komandon. Fast själv skulle jag nog inte köra in innan jag rider in om den ska fungera som ridhäst också. Hästen måste ju kunna tygeltagen och röst komando innan och då är det väll bra om den är lite bekant med det innan man sätter på en vagn och ska börja köra. eller tömkör antar jag att du gör innan men att sitta på hästen och sånt skulle jag göra innan
Hundavel & Ras Tänker att en alltför egensinniga hund kanske dödar dotterns hundintresse? När vår dotter var ung och vi skaffade valp av sällskapsmix...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.