Benskydd till kallblod

Sv: Benskydd till kallblod

Då får jag ta och åka till stallet imorgon då. Jag kan inte åka idag.

Hittar du eskadron, så köp gärna, så löser vi det praktiska sen.
Men dom måste vara svarta, vita eller gråa.
Eller RacingTack, dom skydden är bra. Men det beror som sagt på hur dom är i storleken, vad jag vet så är dom rätt små, och kommer inte passa.

Jag ska visa med en bild vad jag kan tänka mig ha. Så du har nått att gå efter :p

BootsProtectionFrontSm.jpg
rleskpbcoqueP.jpg

foto61.jpg

foto60.jpg

Förlåt, men jag tycker inte att det är snygga:p

verdus komer bli för höga för honom, de är enorma åt alla håll.

Jag kika lite åt dig på LHS mässan om du vill :)

Min häst har 3:or fram och har väldigt grova karleder och kotor, Veredus sitter som en handske på honom!

Däremot har jag inte lyckats hitta några boots som passar än :crazy:

Gummiboots i XXL funkar men hade helst sett att dom skulle vara något större. Nu satsade jag på Eskadron neoprene-boots i XXL men även där skulle han behövt XXXL (finns det? :o)

Det är alltid lättare att hitta saker i rätt storlek om man har måtten... typ höjd och omkrets :D

Och maxpris förståss... ;)

verdus komer bli för höga för honom, de är enorma åt alla håll.

Jag kika lite åt dig på LHS mässan om du vill :)

Jätte gärna.
Jag ska försöka att komma in, om jag kan. Jag vill som sagt bara gå på mässan. Men vet inte om det är möjligt.

Jag ska mäta imorgon som sagt.

Senskydden kostar 429:- fram, och 289:- bak, (Eskadron). Dom skydd jag har visat bild på, hos www.horze.com
Men hittar du dom billigare så tar jag gärna emot det.

Liknande trådar

Utrustning Jag vill ha damasker med ludd till min kallblodstravare, men vad ska jag ta för storlek?? När jag va på Globen Horseshow så köpte jag 2...
2
Svar
22
· Visningar
4 374
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Letar med ljus o lykta efter bensskydd som min kallblodstravare kan ha. Han har väldigt grova ben o de eskadron flexisoft (begagnade)...
Svar
12
· Visningar
1 268
Senast: aprilia
·
Y
Utrustning Jag har ingen jättehäst, men likförbannat är en massa utrustning för liten. Nägon som har bra tips, jag har lusläst nätet men inte...
Svar
12
· Visningar
1 727
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka