Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag använder alltid lindor när jag tränar, för att det ger skydd och stöd och sen så är det ju snyggt också
Jag använder i stortsätt alltid lindor... Tycker det är bäst för hästen, risken för skav är betydligt mindre än vid användning av benskydd, det är mycket snyggare och efter att ha lindat på och av 2-3 hästar i ett antal x år nu så går det fort.. har benskydd ibland, typ om jag ska skritta på banan eller om det är riktigt lerigt på banan.. Men har alltid lindor när jag rider ut och tränar för tränare och för det mesta hemme också =)
Har dock inhandlat ett par sådana dära dressyrskydd med ludd i som jag kan ha på tävling så mamma o pappa inte ska behöva stå och linda av och så att Miranda inte ska behöva stå still för länge på framridningen. =)
Har dock inhandlat ett par sådana dära dressyrskydd med ludd i som jag kan ha på tävling så mamma o pappa inte ska behöva stå och linda av och så att Miranda inte ska behöva stå still för länge på framridningen. =)
okej, jag förstår inte riktigt men, men, vad finns de att köpa någonstans? låter bra att ha på tävling och så