Lyan
TrÄdstartare
Bella blev biten av en framrusande hund för 2,5 timme sedan
Tack och lov fick hon bara en rejÀl reva och djursjukhuset sa att jag kunde avvakta och hÄlla koll pÄ henne. Just nu ligger hon och tuggar pÄ ben efter att ha fÄtt metacam för hon har sÄklart vÀldigt ont, men det verkar inte vara allvarligt som det ser ut nu.
Jag Àr rejÀlt chockad och jÀtterÀdd. Jag hade inte en chans att skydda hundarna! Jag kunde varken hÄlla undan dem eller fÄ bort den andra hunden för alla cirklade runt mig. Sparka eller fÄ tag pÄ gick inte förrÀn den bet Bella. DÄ var den still tillrÀckligt lÀnge för att jag skulle hinna fÄ tag i nackskinnet och lyfta upp den. Hade det varit en hund som varit ute efter att hugga sÄ hade vi inte haft en chans
Denna gÄngen tror jag att det bara rÄkade bli ett bett för att det blev sÄdant kaos med alla hundar och koppel överallt. Kanske hade det inte blivit nÄgra skador alls om jag hade slÀppt mina men det hade ju kunnat gÄ jÀtteilla pÄ annat sÀtt istÀllet om det kommit en bil!
Jag Àr sÄ rÀdd nu
Jag var redan jĂ€tterĂ€dd för framrusande hundar och nu har jag svart pĂ„ vitt att jag inte har en chans att skydda dem om nĂ„got hĂ€nder 

Jag Àr rejÀlt chockad och jÀtterÀdd. Jag hade inte en chans att skydda hundarna! Jag kunde varken hÄlla undan dem eller fÄ bort den andra hunden för alla cirklade runt mig. Sparka eller fÄ tag pÄ gick inte förrÀn den bet Bella. DÄ var den still tillrÀckligt lÀnge för att jag skulle hinna fÄ tag i nackskinnet och lyfta upp den. Hade det varit en hund som varit ute efter att hugga sÄ hade vi inte haft en chans

Jag Àr sÄ rÀdd nu