Behöver veta lite om den här sadel!

Rosonelle

Trådstartare
Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena hörnet står det 33 67

Jag har ingen aning om vad det är för modell har bara hört att jag kan få några tusenlappar för den men för att vet mer exakt vad jag kan få behöver jag veta modell och hur hittar man det? Kan man ens hitta det?
Någon som vet vad jag kan ta för denna sadel?

IMG_4949.webp

Det ser ut som en Santa Cruz Celine. Vet tyvärr inte vad du kan få för den. De med fast bomvidd är mindre värda än de där den går att ändra. Jag köpte en med ändringsbar bomvidd i nästan nyskick för ca 8000 har jag för mig.

De brukar ligga ute för 3-5000 ungefär beroende på skick och om det är ändringsbar bomvidd, är min erfarenhet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 595
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 273
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 130
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 540
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar