behöver verkligen hjälp!!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Dandyridge
  • Startdatum Startdatum
D

Dandyridge

Hur gör man för att regga en travare i england? Har hört att det blivit enklare att göra det en tidigare. Jag har en som inte går att regga i sverige men hon ska kunna gå att regga i englad. Hur gör man och vart vänder man sej?
Tror på den här tjejen och vill verkligen regga henne till travhäst.

Om nån vill veta varför hon inte går att sverige regga så pm:ar jag gärna

Sv: behöver verkligen hjälp!!

Jag blir nyfiken, vill gärna veta varför den inte går att regga i sverige.

Jag blir nyfiken, vill gärna veta varför den inte går att regga i sverige.

Förmodligen för att den aldrig vart reggad i Sverige, något man måste göra under hästens första levnadsår. England har inte samma bestämmelser, dock vet jag inte hur gamla de tillåts vara där innan de missar deras deadline.

vad jag har hört nyligen så har det blivit lättare att regga dem i england än vad det varit tidigare pga att vi är med i EU och STC blev tvugna att rätta sej efter det.

nu har jag fått tag i rätt person på STC oc fått nr oc web adress till england. Har inte kunnat ringa idag men ska göra det i morgon så håll tummarna

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 006
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 188
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar