behöver råd...

E

eliluna

Hej jag har precis tagit över en vit boxerhane på 11 månader som är helt döv som jag måste hitta ett bra hem åt. Men jag vet inte vart jag ska vända mig för att hitta ett riktigt bra hem. Han e ju så go o snäll, o så otroligt smart så han behöver verkligen någon som har tiden att lära honom alla handtecken, han kan redan några stycken.
Vet ni var man kan sätta in annons för att få seriösa svar?
 
Sv: behöver råd...

www.vovve.net är de seriösast tycker jag!

skriv ej att han ska ges bort eller säljas billigt,då man kan få väääldigt många oseriösa svar...

vet en duktig tjej som har skött många omplaceringar,även oplacerat en hund till mig,om du vill så kan jag höra med henne om hon är villig att hjälpa till?
 
Sv: behöver råd...

Jag skulle vara väldigt tacksam för hjälpen, vill verkligen att han kommer till ett bra hem, han har så stor potencial + att jag tror att det är bättre ju fortare jag kan omplacer honom, båda börjar bli rätt fästa vid varandra... :)
 
Sv: behöver råd...

ska höra med henne nu på direkten! du kan ju skriva lite mer info,vart ni bor och så.. mer om hunden med! hoppas att vi kan hjälpa!
 
Sv: behöver råd...

Vi bor i Stockholm, Brandon är som sagt en vit boxerhane som fyller 1 år nu den 17:e juli, han har alla papper iordning, stamtavla och vaccinerad är han. Han är helt döv men har lärt sig ca 5 handtecken, jag kämpar för att lära honom några fler, jag skulle vilja ha kvar honom för att lära honom allt jag vet att han lätt skulle kunna lära sig, men jag håller på att gå igenom en skilsmässa och mår väldigt dåligt så jag känner att jag inte kan stimulera honom tillräckligt, jag inte tålamodet just nu.
 
Sv: behöver råd...

sörflickan lisa skrev:
www.vovve.net är de seriösast tycker jag!


:rofl: :rofl: fast det första jag snubblade över var detta....

Hane sökes
Jag har en liten ( 30 cm hög ) blandras tik som började löpa 1 månad för tidigt så nu vart det lite panik. Finns det någon som har en hane i Falun eller i närheten av Falun som vill träffa en super söt tjej. Han måste vara bra mentalt och vara frisk.
Maila mig så hör jag av mig.....skicka gärna med en bild =)

tyckte den var lite kul...:D
 
Sv: behöver råd...

jag tycker inte att du skall lägga ut någon annons på honom (på blo*ket eller liknande), jag tycker att du skall kontakta något omplaceringshem eller liknande (som tex www.pjasenshundhem.se ) och höra efter om de skulle kunna hjälpa dig!
Mvh /thea
 
Sv: behöver råd...

hej!
hon vill gärna hjälpa till! :banana:
hon har praktiserat på ett hundhem förut,där hon träffade en döv vit boxer fast en tik!

hon vill komma i kontakt med dig,och vill ha din mejl och telefon nummer..

pma mig det,så skickar jag det vidare!

nu ska det ordna sig ska du se!

kramar!
 
Sv: behöver råd...

hej!
har hittat en tjej som är mkt intreserad av din hund!
hon har haft boxer förut,oxå en vit,men den var dock inte döv....

om det låter intressant så mejlar jag henne ditt nr och mejl..?

eller vad tycker du?

har du hört nått annat än?

*kram*
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 802
Senast: Tiffany
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 365
Senast: Lillefrun
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 706
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 872
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp