Behöver råd o hjälp!

Piruette

Trådstartare
åh, blir så ledsen.. fick ett samtal igår från den person som tog över mina 2 hankatter när jag flyttade från huset till lägenhet.. Allt har funkat så bra o jag har verkligen varit glad att dom fått ett så bra hem
hursom, igår ringde denne o sa att "jag vill inta ha katterna längre".. hmm, nehe, men jag har heller ingen möjlighet att ta dom (har redan en katt m bäbis på G o bor i en 2:a högst upp)

Om jag inte hämtade katterna skulle den här personen göra sej av med dom (avliva).. det fick bara inte hända.. 2friska helmysiga katter... så jag åkte i ilfart till andra sidan stan o hämtade hem dom, bara det att jag kan inte ha dom kvar.... Honkatten är jättearg så henne fick jag slänga ut.. känns ju just schysst..

Vad ska jag göra??:eek:
Nån som vet var man kan vända sej lr kanske t.om vill ta sej an dom?
Tycker att killarna förtjänar ett bra liv.....:cry:

Liknande trådar

Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 882
Senast: Tiffany
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 199
Senast: WildHorse
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 953
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama