Behöver ny sits till rockarden

Emmah.S

Trådstartare
Har en typ Hudikrockard till våran Lakej, men sitsen på den är inte den bästa. Är på jakt efter sån sits som sitter på Bulletrockarden, någon som har den blekaste vart dom finns att köpa, alltså bara sitsen, ännu bättre om någon vet vart det går att få tag på dom med förhöjd kuskbock?! Någon som förstår vad jag menar...??!!

Sv: Behöver ny sits till rockarden

Bullet rockards sätten kan du köpa på Börjes och säkert fler ställen :) (kommer säkert på en till strax)..

Mvh
Emma

ring till börjes och kolla.
Lenas ridshop har dem i Löddeköpinge, ring dem o fråga...

Det heter egentligen inte lenas, utan något annat, typ gårdsbutiken..jag har bott granne med dem så jag har aldrig brytt mig om vad de egentligen heter, kallas bara för lenas :)

Jo, hade också för mig att B*rjes sålde dom men när jag kikade efter så hittade jag inte....:(

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 812
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 813
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 873
Senast: mamman
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 038
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka