Barbabelle
Trådstartare
Behöver en ny plånbok men hittar ingen jag gillar.
Vad har ni för plånböcker? Gärna bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver en ny plånbok men hittar ingen jag gillar.
Har en likadan, men dubbel och annat skinn. Haft den i 7 år och den ser ny ut. RFID-säkra.Jag har en sån där med popup funktion (fick min i julklapp ), min är en sådan här:
(Oj, ber om ursäkt för stor bild )
Det negativa är att det inte får plats med så mycket kontanter men några sedlar går bra, men jag betalar jämt med kort och bär i princip aldrig på kontanter så jag klarar mig bra med den.
Det positiva är att den får lätt plats i mina byxfickor så jag behöver inte ha en handväska jämt när jag behöver ha en plånbok med mig, min mobil är till ytan större än den! Plus att popup funktionen gör att jag betalar snabbt med mitt bankkort med blippen då jag har den högst upp i högen och busskortet längst bak i högen med ID-kortet i mitten. De andra ligger i plånboken då det finns kortfickor i den också.
Min är lite sliten men det är mest pga jag varit lite oaktsam och använt den mycket i fickor där nycklar och mobiler legat tillsammans med den. Färgen har blivit lite mörkare men den ser okej ut.Har en likadan, men dubbel och annat skinn. Haft den i 7 år och den ser ny ut. RFID-säkra.
Använder kontanter och tycker det funkar bra, men myntfack finns ju inte. Samlar man på kvitton får man tömma ofta. Supernöjd.