Behöver lite tips:)

Ida_79

Trådstartare
Idag när jag släppte ut min älskling så såg jag att han har början till lite underhals:eek: vad för träning ska jag jobba med så den försvinner o inte blir värre??
tycker inte det syns på denna bild??
JNGPKRROKNHMD0.jpg

O sen denna bil som är ganska så nytagen..
JNGOLPFQDRMNH0.jpg

Sv: Behöver lite tips:)

Ingen som vill kommentera nu igen??

Jag tror inte du behöver oroa dig Ida, du rider din häst så bra och i en trevlig form...Så någon stor underhals kommer du nog inte att få.. På dressyrbilden ser man ju inte röken av någon..

Bara rid som du brukar!! :bump: :banana:

Sv: Behöver lite tips:)

Idag när jag släppte ut min älskling så såg jag att han har början till lite underhals:eek: vad för träning ska jag jobba med så den försvinner o inte blir värre??
O sen denna bil som är ganska så nytagen..
JNGOLPFQDRMNH0.jpg

Tycker att det såg ut som han hade lite underhals faktiskt. är ju inte proffs på sådant men du borde nog gå in på dressyrforumet kanske, och ta hjälp av en ridlärare. så kanske du kan få mera svar. han måste väl helt enkelt jobba med halsen på ett annat sätt. Så då kanske han måste jobba på ett annorlunda sätte med hela kroppen för att komma åt halsen.
Är som sagt ingen expert men det är väl vad jag skulle gjort om jag hade en sån häst..

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 693
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 391
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 993
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar