Han säger själv att han är undvikande i relationer. Blir det för nära blir det obehagligt och han vill fly…och att han är osäker i relationer. Att allt stämde utom att han inte var rädd att bli lämnad, han var rädd att förlora sin frihet.
Förr messade vi jämt, sen försvann det när han blev så trött när han jobbade 7 dagar i veckan, men det var inte mitt fel utan han tyckte fortfarande lika mycket om mig. Men han var trött och grinig för han inte fått sin egentid.
När han sa det där så var det att han inte var gjord för ett förhållande, hade nog med sig själv, inte orka träffa nån för ofta, han nån hos sig eller ha ständig kontakt med nån. Osäker på om det då ens gällde mig eller en reflektion om nåt annat. Nu är det ju annat i fokus samt att han då ser mig som ett stressmoment. Men han har hört av sig 2 gånger idag.
Sen vet jag att han enligt egen utsago spelar dum för att slippa människor… så vad som är sant? I dont know…
Han är ingen person som ljuger, snarare är väldigt uppriktig. Men just den biten är jag osäker på. Men kan säkert stämma det där med stressmoment, för jag vet också att han haft dåligt samvetet gent emot mig