Eh nej, jag tänker inte alls. Och läs tråden istället. Människan har inte gett ut något annat än sin snap, ingen nummer ingen Facebook ingenting. Det är ett utmärkt sätt att hålla någon utanför sitt liv.
Och tro det eller ej, många många gömmer att dom har andra också. Det är inte konstigt, har du missat sånt folk i livet så har du haft tur.
Vad är det för roligt för övrigt att han inte släpper in henne i sitt liv? Eller att han ev faktiskt kanske har andra som han inte berättat om? Det är definitivt värt att ifrågasätta, speciellt om man har någon form av relation.
Men du, jag har inte ens bett om det.
Snap blev för att vi då bara var ett ”nick” och vi skulle byta bild. Dvs inte alls läge att lämna ut hela namnet och insyn i ens privatliv.
Nu har vi ju träffats på riktigt, vi vet vanartas adresser, yrken osv.
Dock blev det att vi fortsatte konversera via snap och nåt annat behov har inte funnits.
Jag tror helt ärligt inte han släpper in nån i sitt liv. Han vill ha sina relationer sådär,2 dagar i veckan och sen tid för sig själv/sitt.
Han har aldrig velat leva familjeliv eller tillsammans med någon. Förhållande är inget fokus i hans liv utan hans frihet att kunna ägna sig åt det han vill.
Han berättade ganska detaljerat vad han gjort sista tiden, och jag tror på honom. Just för att han “är sån”.
Som inte alls vill följa normen, han jag provat innan mig, det passade uppenbarligen varken han eller ev partners.
Jag kanske är naiv, men jag ser honom som en man som möjligtvis är gift med sitt ego dvs ”vad han vill göra/när han vill göra det”. Och det innefattar vad jag vet inte relationer alls, helst inte andra människor heller. Jag var ful nog (nu kommer jag att få skit) att kika efter gamla trådar på fd forumet från innan vi sågs. Han säger samma sak där. ”Stressfritt singelliv, följer inte normen och trivs så”.