Behöver lite stöd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade sett det där som en enorm röd flagg. Du vet alltså inget om hans liv utöver det han sagt?
Oftast när någon inte vill ge ut sitt telefonnummer trots att man känner dem hyfsat väl är det för att de inte vill riskera samtal i "fel" situationer, alltså när någon annan kan se. Om jag förstått rätt (jag har aldrig använt snap)går samtal på Snap endast fram om personen är online, alltså kan denne välja mer när det är en lämplig tid att ta emot/ringa samtal.
Det är också lättare att hux flux avsluta en kontakt om man inte gett dem någon "riktig" info om sitt liv, i alla fall inte sånt som går att kolla upp. Det händer till och med att människor upptäcker att de inte fått personens riktiga namn. 🙈 Men förlåt, nu spekulerar jag bara och det är kanske inte viktigt för dig i det här läget att börja fundera på sånt här.
Vet inte alls, ringt kollegor på snap och så och det har alltid funkat. Jag har aldrig bett om nummer eller så. Snap har räckt… vi hamnade där när vi bytte bild liksom. Aldrig funnits behov av nåt annat.

Jodå, kan ju hans adress. Vet var han jobbar och såna saker och han vet var jag bor. Känns mer som att snap just då när vi bara mailat var smidigaste stället att skicka en bild på
 
Såklart, gubben i lådan vet du. De vill inte vara med, men de vill inte låta en gå :meh:
Helt neutral
Jo, vi ska ses. Han ska försöka hinna det.
Han har varit stressad och då skalat bort alla stressmoment dvs människor. Jag räknades också som stressmoment tydligen eftersom vi haft diskussioner även om vi sagt att vi inte skulle det. Och han har såklart varit sååååååååå upptagen 😳
 
Helt neutral
Jo, vi ska ses. Han ska försöka hinna det.
Han har varit stressad och då skalat bort alla stressmoment dvs människor. Jag räknades också som stressmoment tydligen eftersom vi haft diskussioner även om vi sagt att vi inte skulle det. Och han har såklart varit sååååååååå upptagen 😳
Varför ska ni träffas dock? Han kommer ju alltid vara såhär och det kommer innebära massor med ångest, undrande och sorg för dig, och i slutändan kommer han inte ha gett dig någonting.
 
Varför ska ni träffas dock? Han kommer ju alltid vara såhär och det kommer innebära massor med ångest, undrande och sorg för dig, och i slutändan kommer han inte ha gett dig någonting.
Jag vet jag vet. Det finns en tanke med det. Jag har trissat upp det där monstret. Jag vet att jag innan tänkt att men herregud, denna kille är inget jag vill ha, han är skitkonstig”… tänkte spräcka det där monstret. Se honom för vad han egentligen är.
 
Jag vet jag vet. Det finns en tanke med det. Jag har trissat upp det där monstret. Jag vet att jag innan tänkt att men herregud, denna kille är inget jag vill ha, han är skitkonstig”… tänkte spräcka det där monstret. Se honom för vad han egentligen är.
Tror tyvärr risken är stor att du trillar dit igen om ni ses, men jag hoppas jag har fel. Det spelar liksom ingen roll monster eller ej, du vill ju inte ha den här relationen?
 
Tror tyvärr risken är stor att du trillar dit igen om ni ses, men jag hoppas jag har fel. Det spelar liksom ingen roll monster eller ej, du vill ju inte ha den här relationen?
Jag tror inte det, det var inga direkta charmiga orsaker jag fick av honom att inte hört av sig. Men var precis som jag trodde…det gör mig arg. Så brutalt obrydd.
 
Kanske har han nån annan, dock inte jättetroligt men visst finns risken även om han nu skall segla ensam. Har ju bara hans ord att gå efter. Det är snap vi pratar på, har honom inte ens på Facebook eller har hans telefonnummer. Nu kan man ju ringa via snap så behovet har egentligen aldrig funnits.
Hur vet du ifall han seglar ensam om du inte har mer kontakt med honom än via snap?
Jag tror inte det, det var inga direkta charmiga orsaker jag fick av honom att inte hört av sig. Men var precis som jag trodde…det gör mig arg. Så brutalt obrydd.
Du kommer säkerligen trilla dit, det är otroligt lätt att förbise saker och ting när man väl träffas eftersom personen oftast faktiskt är väldigt trevlig och man glömmer lätt bort varför man ville avsluta.

Jag förstår faktiskt inte alls varför du ens vill träffa honom efter hur vad det låter som illa han gjort dig. Nu har du ju chansen när du har han på tråden att faktiskt säga det du vill och avsluta det.
 
Det vet jag, och jag tror att oavsett anledning han ev skulle komma med. Så tror jag inte att jag köpt den. Hade varit trött/utbränd/introvert osv
Jag vet hur svårt det är det är därför jag är hård emot dig.
Du kommer inte må bra av en relation med en sån här man.

Du (förlåt om jag har fel) har för svårt för att koppla ner själv.
Man måste kunna koppla bort en sån här människa när dom är inne i sitt.
Helt neutral
Jo, vi ska ses. Han ska försöka hinna det.
Han har varit stressad och då skalat bort alla stressmoment dvs människor. Jag räknades också som stressmoment tydligen eftersom vi haft diskussioner även om vi sagt att vi inte skulle det. Och han har såklart varit sååååååååå upptagen 😳
Jag sa ju att han skulle höra av sig att det inte vara så farligt från hans sida.
Men du mår dåligt av att han är sån här därför bör du inte fortsätta om du inte kan acceptera hur vardagen kommer vara.
 
Hur vet du ifall han seglar ensam om du inte har mer kontakt med honom än via snap?

Du kommer säkerligen trilla dit, det är otroligt lätt att förbise saker och ting när man väl träffas eftersom personen oftast faktiskt är väldigt trevlig och man glömmer lätt bort varför man ville avsluta.

Jag förstår faktiskt inte alls varför du ens vill träffa honom efter hur vad det låter som illa han gjort dig. Nu har du ju chansen när du har han på tråden att faktiskt säga det du vill och avsluta det.
Tänker du att jag skulle veta mer över FB, sms, telefon eller dyl?

Jag vet precis varför jag vill träffa honom. Som jag skrev innan, behöver klä av honom glorian och ta ner honom från piedestalen jag satt honom på.
 
Tänker du att jag skulle veta mer över FB, sms, telefon eller dyl?

Jag vet precis varför jag vill träffa honom. Som jag skrev innan, behöver klä av honom glorian och ta ner honom från piedestalen jag satt honom på.
Lättare att veta mer ja, men oavsett vad han ger dig tillgång till så vet du ändå inte huruvida han seglar ensam eller inte. Sen är det tycker jag alltid lite konstigt när någon vill gömma undan än från dens privatliv.
 
Tänker du att jag skulle veta mer över FB, sms, telefon eller dyl?

Jag vet precis varför jag vill träffa honom. Som jag skrev innan, behöver klä av honom glorian och ta ner honom från piedestalen jag satt honom på.
Lättare att veta mer ja, men oavsett vad han ger dig tillgång till så vet du ändå inte huruvida han seglar ensam eller inte. Sen är det tycker jag alltid lite konstigt när någon vill gömma undan än från dens privatliv.
Varför skulle han segla ihop med någon? Tänker du på en annan tjej då?
Vad gör det isåfall?
Ts och han är inte exklusiva för fem öre vilket han klargjort ä?
 
Varför skulle han segla ihop med någon? Tänker du på en annan tjej då?
Vad gör det isåfall?
Ts och han är inte exklusiva för fem öre vilket han klargjort ä?
Inte vet jag, men man kan inte utesluta det med tanke på att han inte verkar släppa in henne i hans liv. Och det gör ju något eftersom han sagt att han ska segla själv.
 
Inte vet jag, men man kan inte utesluta det med tanke på att han inte verkar släppa in henne i hans liv. Och det gör ju något eftersom han sagt att han ska segla själv.
Jo men då gör han väl det tänker jag?
Ska han gömma en annan kvinna i båten medans han är hos ts i flera dagar låter lite väl mycket solsidan över det hela 😂
 
Jo men då gör han väl det tänker jag?
Ska han gömma en annan kvinna i båten medans han är hos ts i flera dagar låter lite väl mycket solsidan över det hela 😂
Vadå gömma, hon kan väl ha ett eget liv också? Jag känner mer än väl till att folk kan leva dubbelliv och ha flera olika som inte känner till varandra.

Och som sagt, jag tycker det inte är lätt att lita på någon som inte ens vill ge en dens nummer.
 
Vadå gömma, hon kan väl ha ett eget liv också? Jag känner mer än väl till att folk kan leva dubbelliv och ha flera olika som inte känner till varandra.

Och som sagt, jag tycker det inte är lätt att lita på någon som inte ens vill ge en dens nummer.
Vad pratar du om?
Har ts ragg inte velat ge ut sitt telefonnummer? Har missat det :)

Så du tänker då att ts raggs ev fru seglar med och också har något eget ärende på några dagar just där ts bor 😂
 
Lättare att veta mer ja, men oavsett vad han ger dig tillgång till så vet du ändå inte huruvida han seglar ensam eller inte. Sen är det tycker jag alltid lite konstigt när någon vill gömma undan än från dens privatliv.
Det är ingen som vill gömma nåt. Vi började på ett forum, la sen till snap för att kunna byta en bild smidigast. Sen stannade vi där
 
Vad pratar du om?
Har ts ragg inte velat ge ut sitt telefonnummer? Har missat det :)

Så du tänker då att ts raggs ev fru seglar med och också har något eget ärende på några dagar just där ts bor 😂
Japp, och eftersom vi inte vet exakt dag så blir det ju kris att se till att frugan just den stunden är upptagen och har nåt att göra i en främmande hamn.
 
Tänker du att jag skulle veta mer över FB, sms, telefon eller dyl?

Jag vet precis varför jag vill träffa honom. Som jag skrev innan, behöver klä av honom glorian och ta ner honom från piedestalen jag satt honom på.

När du träffar honom kommer han att vara supergullig och jätteledsen för att han har gjort dig orolig. Han har bara mått så dåligt och det kommer aldrig hända igen, nu har han förstått hur viktigt det är gör dig med kontakt.

Du kommer antingen känna att du är orättvis som är arg på honom, förtrycka dina egna känslor och köpa hans bild av vad som har hänt och då kommer glorian vara på topp - det var ju trots allt synd om honom och du var elak som blev arg.

Eller så kommer han bli sur på dig för att du försöker ställa krav och har mage att vara ledsen för att han inte hört av sig - han har ju sagt att han blir så här så du kan inte förvänta dig annat. Du kommer få ångest över att han försvinner iväg och på grund av det be om förlåt, säga att du var dum och att du bara vill att allt ska vara som vanligt.

Sen kommer han segla vidare efter någon dag och om 20 dagar till har han igen inte läst dina meddelanden och du är orolig och har ångest men eftersom du redan har fått höra av honom att du inte har rätt till dina känslor kommer du skämmas över dom och inte våga ställa några krav.

Så kommer det fortsätta tills du någon gång får nog och inte går med på att träffa honom. Under tiden lever han sitt liv helt som vanligt och när han har tråkigt kan han höra av sig till dig och få lite bekräftelse.

Eller kommer du kunna hantera det på ett bättre sätt? Vad gör du när han säger att dina känslor är fel och att det är synd om honom?

Jag tycker du ska se till dig själv och sätta ner foten mot honom. Du förtjänar bättre än någon som manipulerar dig och sänker din självkänsla. Tänk så skönt att säga att du inte tänker träffa honom och sen lämna till honom till att fundera över vad som hände medan du fortsätter ditt liv starkare och mer trygg i att du kan hantera jobbiga situationer ❤️
 
En fundering jag har fått medan jag har läst tråden.

Du skrev att du lämnade ett långt förhållande på grund av honom men du har också skrivit att ni träffades genom att han stöttade dig när en annan man ghostade dig? Jag får inte riktigt ihop det 🙂

Jag är även väldigt nyfiken på vilket forum ni sågs på 😁. Är det typ som Buke för en annan hobby eller något helt annat?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 347
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 168
Senast: kolblakkur
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 775
Senast: Whoever
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 078

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp