Såklart, gubben i lådan vet du. De vill inte vara med, men de vill inte låta en gåNu hörde han bannemej av sig. Skickade ett sista medelande… tänkte avsluta idag annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart, gubben i lådan vet du. De vill inte vara med, men de vill inte låta en gåNu hörde han bannemej av sig. Skickade ett sista medelande… tänkte avsluta idag annars
Vet inte alls, ringt kollegor på snap och så och det har alltid funkat. Jag har aldrig bett om nummer eller så. Snap har räckt… vi hamnade där när vi bytte bild liksom. Aldrig funnits behov av nåt annat.Jag hade sett det där som en enorm röd flagg. Du vet alltså inget om hans liv utöver det han sagt?
Oftast när någon inte vill ge ut sitt telefonnummer trots att man känner dem hyfsat väl är det för att de inte vill riskera samtal i "fel" situationer, alltså när någon annan kan se. Om jag förstått rätt (jag har aldrig använt snap)går samtal på Snap endast fram om personen är online, alltså kan denne välja mer när det är en lämplig tid att ta emot/ringa samtal.
Det är också lättare att hux flux avsluta en kontakt om man inte gett dem någon "riktig" info om sitt liv, i alla fall inte sånt som går att kolla upp. Det händer till och med att människor upptäcker att de inte fått personens riktiga namn. Men förlåt, nu spekulerar jag bara och det är kanske inte viktigt för dig i det här läget att börja fundera på sånt här.
Helt neutralSåklart, gubben i lådan vet du. De vill inte vara med, men de vill inte låta en gå
Varför ska ni träffas dock? Han kommer ju alltid vara såhär och det kommer innebära massor med ångest, undrande och sorg för dig, och i slutändan kommer han inte ha gett dig någonting.Helt neutral
Jo, vi ska ses. Han ska försöka hinna det.
Han har varit stressad och då skalat bort alla stressmoment dvs människor. Jag räknades också som stressmoment tydligen eftersom vi haft diskussioner även om vi sagt att vi inte skulle det. Och han har såklart varit sååååååååå upptagen
Jag vet jag vet. Det finns en tanke med det. Jag har trissat upp det där monstret. Jag vet att jag innan tänkt att men herregud, denna kille är inget jag vill ha, han är skitkonstig”… tänkte spräcka det där monstret. Se honom för vad han egentligen är.Varför ska ni träffas dock? Han kommer ju alltid vara såhär och det kommer innebära massor med ångest, undrande och sorg för dig, och i slutändan kommer han inte ha gett dig någonting.
Tror tyvärr risken är stor att du trillar dit igen om ni ses, men jag hoppas jag har fel. Det spelar liksom ingen roll monster eller ej, du vill ju inte ha den här relationen?Jag vet jag vet. Det finns en tanke med det. Jag har trissat upp det där monstret. Jag vet att jag innan tänkt att men herregud, denna kille är inget jag vill ha, han är skitkonstig”… tänkte spräcka det där monstret. Se honom för vad han egentligen är.
Jag tror inte det, det var inga direkta charmiga orsaker jag fick av honom att inte hört av sig. Men var precis som jag trodde…det gör mig arg. Så brutalt obrydd.Tror tyvärr risken är stor att du trillar dit igen om ni ses, men jag hoppas jag har fel. Det spelar liksom ingen roll monster eller ej, du vill ju inte ha den här relationen?
Hur vet du ifall han seglar ensam om du inte har mer kontakt med honom än via snap?Kanske har han nån annan, dock inte jättetroligt men visst finns risken även om han nu skall segla ensam. Har ju bara hans ord att gå efter. Det är snap vi pratar på, har honom inte ens på Facebook eller har hans telefonnummer. Nu kan man ju ringa via snap så behovet har egentligen aldrig funnits.
Du kommer säkerligen trilla dit, det är otroligt lätt att förbise saker och ting när man väl träffas eftersom personen oftast faktiskt är väldigt trevlig och man glömmer lätt bort varför man ville avsluta.Jag tror inte det, det var inga direkta charmiga orsaker jag fick av honom att inte hört av sig. Men var precis som jag trodde…det gör mig arg. Så brutalt obrydd.
Jag vet hur svårt det är det är därför jag är hård emot dig.Det vet jag, och jag tror att oavsett anledning han ev skulle komma med. Så tror jag inte att jag köpt den. Hade varit trött/utbränd/introvert osv
Jag sa ju att han skulle höra av sig att det inte vara så farligt från hans sida.Helt neutral
Jo, vi ska ses. Han ska försöka hinna det.
Han har varit stressad och då skalat bort alla stressmoment dvs människor. Jag räknades också som stressmoment tydligen eftersom vi haft diskussioner även om vi sagt att vi inte skulle det. Och han har såklart varit sååååååååå upptagen
Tänker du att jag skulle veta mer över FB, sms, telefon eller dyl?Hur vet du ifall han seglar ensam om du inte har mer kontakt med honom än via snap?
Du kommer säkerligen trilla dit, det är otroligt lätt att förbise saker och ting när man väl träffas eftersom personen oftast faktiskt är väldigt trevlig och man glömmer lätt bort varför man ville avsluta.
Jag förstår faktiskt inte alls varför du ens vill träffa honom efter hur vad det låter som illa han gjort dig. Nu har du ju chansen när du har han på tråden att faktiskt säga det du vill och avsluta det.
Lättare att veta mer ja, men oavsett vad han ger dig tillgång till så vet du ändå inte huruvida han seglar ensam eller inte. Sen är det tycker jag alltid lite konstigt när någon vill gömma undan än från dens privatliv.Tänker du att jag skulle veta mer över FB, sms, telefon eller dyl?
Jag vet precis varför jag vill träffa honom. Som jag skrev innan, behöver klä av honom glorian och ta ner honom från piedestalen jag satt honom på.
Tänker du att jag skulle veta mer över FB, sms, telefon eller dyl?
Jag vet precis varför jag vill träffa honom. Som jag skrev innan, behöver klä av honom glorian och ta ner honom från piedestalen jag satt honom på.
Varför skulle han segla ihop med någon? Tänker du på en annan tjej då?Lättare att veta mer ja, men oavsett vad han ger dig tillgång till så vet du ändå inte huruvida han seglar ensam eller inte. Sen är det tycker jag alltid lite konstigt när någon vill gömma undan än från dens privatliv.
Inte vet jag, men man kan inte utesluta det med tanke på att han inte verkar släppa in henne i hans liv. Och det gör ju något eftersom han sagt att han ska segla själv.Varför skulle han segla ihop med någon? Tänker du på en annan tjej då?
Vad gör det isåfall?
Ts och han är inte exklusiva för fem öre vilket han klargjort ä?
Jo men då gör han väl det tänker jag?Inte vet jag, men man kan inte utesluta det med tanke på att han inte verkar släppa in henne i hans liv. Och det gör ju något eftersom han sagt att han ska segla själv.
Vadå gömma, hon kan väl ha ett eget liv också? Jag känner mer än väl till att folk kan leva dubbelliv och ha flera olika som inte känner till varandra.Jo men då gör han väl det tänker jag?
Ska han gömma en annan kvinna i båten medans han är hos ts i flera dagar låter lite väl mycket solsidan över det hela
Vad pratar du om?Vadå gömma, hon kan väl ha ett eget liv också? Jag känner mer än väl till att folk kan leva dubbelliv och ha flera olika som inte känner till varandra.
Och som sagt, jag tycker det inte är lätt att lita på någon som inte ens vill ge en dens nummer.
Det är ingen som vill gömma nåt. Vi började på ett forum, la sen till snap för att kunna byta en bild smidigast. Sen stannade vi därLättare att veta mer ja, men oavsett vad han ger dig tillgång till så vet du ändå inte huruvida han seglar ensam eller inte. Sen är det tycker jag alltid lite konstigt när någon vill gömma undan än från dens privatliv.
Japp, och eftersom vi inte vet exakt dag så blir det ju kris att se till att frugan just den stunden är upptagen och har nåt att göra i en främmande hamn.Vad pratar du om?
Har ts ragg inte velat ge ut sitt telefonnummer? Har missat det
Så du tänker då att ts raggs ev fru seglar med och också har något eget ärende på några dagar just där ts bor
Tänker du att jag skulle veta mer över FB, sms, telefon eller dyl?