Behöver lite pepp

vinkelina

Trådstartare
Sitter på en båt. Skall från vasa till Umeå. Har inte åkt båt sedan 2000 och detta är första gången jag gör det själv. Är tvungen att köra över lite saker åt min bror som flyttat.

Är grymt sjösjuk, men kan inte ta nått medel då jag kör. Har i alla fall akupunkturarmband mot illamående.

Men är ju tvungen att sitta här i fyra timmar. Båten har inte ens lämnat land och jag vill kliva av
 
Sv: Behöver lite pepp

Är det en stor båt? Dom brukar ju vara mindre rörliga enligt min erfarenhet. Jag blir lätt sjösjuk på dom mindre :o
 
Sv: Behöver lite pepp

Blir sjösjuk av att stå på en brygga ;) går ganska stabilt men är inte direkt hungrig. Stressen gör väl mig lite illamående också.

Har kapacitet för 1500 pers tror jag
 
Sv: Behöver lite pepp

Pepp pepp :)

Försök tänk på din andning. Om du "föda-barn-andas" = in genom näsan ut genom munnen så släpper du igenom adrenalinet ut ur kroppen. Sänk axlarna och slappna av i käken.

Lycka till :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
82 684
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Äldre Igår hände en väldigt obehaglig upplevelse som tär lite på mig, och som jag bara måste få skriva av mig om för att försöka släppa det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 707
Senast: Girasol
·
Hästvård Min häst gick omkull i hagen i förrgår och dammade rakt igenom staketet så två stolpar går av. På något vis skär han sig strax under...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
21 164
Senast: Messy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp