Behöver hjälp...

Zuzzi

Trådstartare
...av er travmänniskor och identifiera 7 hästar från Dannero igår!

Solen låg på lite FÖR bra ibland så både nummer och färg syns inte på utrustningen :p

Häst 1.
hst1.jpg

Häst 2. Glöding?
hst2.jpg

Häst 3. Spiker?
hst3.jpg

Häst 4. Roland?
hst4.jpg

Häst 5.
hst5.jpg

Häst 6. Keik Jo?
hst6.jpg

Häst 7. Slått Eld?
hst7.jpg

Sv: Behöver hjälp...

Kan tyvärr inte hjälpa dig med namnen, men jag är djupt imponerad av ditt sätt att hantera kameran. Jättefina bilder ! :bow:

Är du anställd som "banfotograf" ? Vilka banor i så fall ?

// nyfiken i en strut

tack så mycket :bow: nepp är inte anställd eller nånting utan det är ett stort intresse jag har bara :)

Tror att det är följande:
1.Järvsö Harry
2.Guli Gutten
3.Spiker
4.Roland
5.Järvsömolle
Dom andra kan jag ej,men fuxen kan även vara Frisli To Jo,knäppte du korten vid samma tidpunkt på dom på stallbacken är det troligt Keik Jo.

Om du vet vad kuskarna heter så är det bara att gå in på atg.se - resultat från dannero och sen söka upp loppet och se vilka kuskar som körde hästarna :D

Kan ju vara svårt att söka på lopp om bilderna är tagna under värmning eller på stall backen...

3 är iaf Spiker.
4 är Roland, det står 10 på skylten.
5 är Järvsö Molle.
2 är inte Glöding, det är Guli Gutten (ägare stall blågul, kolla flätan i manen+utrustning )
1 är Järvsö Harry, han gick barfota.

dom andra är svårare. tror fuxen är Keik Jo, tecknen stämmer, det är inte Frisli To Jo för tecknen stämmer inte.
den sista där vet jag inte.

Senast ändrad:

www.travnet.se finns det just nu en bild på Slått Eld när han vinner. Gå in och kolla på den eftersom du faktiskt sett hästen Live,

Jag tror att det är samma häst även om man inte ser tecknen i ansiktet på din fina bild...

/// ghost

tack så mycket :bow:
är numera helt hundra på att det är Keik Jo och Slått Eld på sista bilderna, dom ser så annorlunda ut utan utrustningen :p

Joo dom på stallbacken är svåra och veta vilka hästar det är, men om jag inte är helt färgblind så ser det ut och vara lilabrickor hästarna har i värmningen och då är det inte så svår ;)

Japanesen skrev:
Joo dom på stallbacken är svåra och veta vilka hästar det är, men om jag inte är helt färgblind så ser det ut och vara lilabrickor hästarna har i värmningen och då är det inte så svår ;)

hehehe.....ja det har du ju rätt i....tänkte inte på det ju....*klantigt*

vilka fina bilder! tänk om man själv kunde ta sådana fina :)
Vad har du för kamera? Vart står du (ungefär) när du tar bilderna när dom värmer?
Imponerad!

tack tack =)

Har inte en sån jättebra kamera faktiskt, Minolta nånting :p återkommer med det

just dom här bilderna är tagna på stallbacken, näst sista sväng innan upploppet

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 989
Senast: Mia_R
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 070
Senast: Gabby_Ossi
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 772
Senast: AbCdE
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 707
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka