Behöver hjälp med att finna en häst

Cambrie

Trådstartare
Det fanns en valack som tävlade under ungefär samma period som Tap In tävlade i Sverige och som hade samma färg som honom (eller i alla fall liknande färg). Någon som kan komma på vem jag menar?

Sv: Behöver hjälp med att finna en häst

Den var det, tack. Hade dock för mig att han var valack även under karriären men det verkar han inte ha varit.

han var till salu som avleshingst för inte så länge sen eller så var det flera år sen;) tiden skenar ibland

Åh fan, ja där ser man... Tror dock han dog 2009? Har jag fel då?

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
637
Senast: WildHorse
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 220
Senast: Nevermind
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 424
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka