Behöver hjälp AKUT: Startnummer+hästnummer

D

Diotima

Hej!

Behöver hjälp med att reda ut vissa saker innan min första lokala dressyr start imorgon.
Hur gör man med de två "nummerlapparna" jag har, ska ena vara hästnummeret och ska den sitta på hästen, och en startnummret?

Jag skulle uppskatta väldigt mycket att få svar på detta snabbt!

(jag har grönt kort, ryttarlicens m.m)

Sv: Behöver hjälp AKUT: Startnummer+hästnummer

Om det inte är annorlunda i dressyren (vilket det inte var vad jag kan minnas sista jag startade dressyr vilket är en del år sedan) så räcker det med en nummerlapp och på den skall det som sagt vara hästnumret. För egen del föredrar jag att ha den på shabraket så är den så att säga inte i vägen.

Så man behöver bara en lapp? :)

Japp! Bara en lapp behövs och på den skall hästens hästnummer (som du får från hästförteckningen eller startlistan) stå. :) Lycka till!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 604
Senast: Lavinia
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 865
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 512
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka