Behöver fölnamn! :)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare C.L
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 753
Bolt betyder ju blixt på engelska, det påminner ju lite om Baltira och anspelar på åska.
Sezuan Bolt? Sir Bolt? Sessions of Bolt?

Annars hade jag valt Sir Balthazar.

Bolt betyder ju blixt på engelska, det påminner ju lite om Baltira och anspelar på åska.

Ahh gillar förslagenalla förslag! :love: Hur ska man kunna välja ett namn på föl :o

Alltså, Baltira får mig att associera till Blåtira, Vira Blåtira osv... 🤪 Fast det kanske är bättre på ett sto...

Det för mina tankar vidare till Usain Bolt :p (som jag antar att de flesta vet vem det är), som skulle gå att modifiera till Sain Bolt eller kanske Sane Bolt

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 291
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
888
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 363
Senast: Lavinia
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 103
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka