Behöver fölnamn! :)

Bolt betyder ju blixt på engelska, det påminner ju lite om Baltira och anspelar på åska.
Sezuan Bolt? Sir Bolt? Sessions of Bolt?

Annars hade jag valt Sir Balthazar.

Bolt betyder ju blixt på engelska, det påminner ju lite om Baltira och anspelar på åska.

Ahh gillar förslagenalla förslag! :love: Hur ska man kunna välja ett namn på föl :o

Alltså, Baltira får mig att associera till Blåtira, Vira Blåtira osv... 🤪 Fast det kanske är bättre på ett sto...

Det för mina tankar vidare till Usain Bolt :p (som jag antar att de flesta vet vem det är), som skulle gå att modifiera till Sain Bolt eller kanske Sane Bolt

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 337
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 110
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 080
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 457
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar