Behöver era råd.

gaski

Trådstartare
Funderar på att ha en färg på schabraket på tävling.
Min tävlings kavaj är grå, och har en grå/svart hjälm och så klart ett grått schabrak.

Men skulle vilja en färg på scabraket så man kan växla lite? :)

Hästen är brun.

Vilka fäger tror ni skulle passa? :D

Sv: Behöver era råd.

Hej!
Jag skulle råda dig till att välja ett schabrak som var flerfärgat, där den ena färgen fortfarande är grått och med detaljer i rött (helst vinrött). Kolla in t.ex. Hööks hemsida och titta på deras "SHOWMASTER® DRESSYR SCHABRAK 400622", det finns i grått med detaljer i rött och vitt. Jag tror det skulle vara riktigt snyggt. Annars så kan du t.ex. ta vinrött med gulddetaljer som t.ex. samma företag har och heter då "SHOWMASTER® DRESSYR SCHABRA... - 400394"
Obs! jag brukar inte handla på Hööks så jag har ingen koll på hur kvalitén är där... men prylgalen som man är så tittar man runt på olika webbsiter :D
Lycka till!

mitt huvud skrek mörkturkos O__o' skulle vara ganska coolt med gråkant osså ett mörkare turkost scharbrak ;)

Hej!
Jag skulle råda dig till att välja ett schabrak som var flerfärgat, där den ena färgen fortfarande är grått och med detaljer i rött (helst vinrött). Kolla in t.ex. Hööks hemsida och titta på deras "SHOWMASTER® DRESSYR SCHABRAK 400622", det finns i grått med detaljer i rött och vitt. Jag tror det skulle vara riktigt snyggt. Annars så kan du t.ex. ta vinrött med gulddetaljer som t.ex. samma företag har och heter då "SHOWMASTER® DRESSYR SCHABRA... - 400394"
Obs! jag brukar inte handla på Hööks så jag har ingen koll på hur kvalitén är där... men prylgalen som man är så tittar man runt på olika webbsiter :D
Lycka till!

Jag handlar inte heller så mycket på hööks, men jag har något schabrak därifrån, och de tappade färgen på en gång :cry:
Fast de här ju rätt fina, men som sagt alla mina har tappat färgen.
Så jag tror jag håller mig till mias de är suveräna :D

Jo mörk turkos skulle vara läckert ;) Men kanske en svår färg att få tag i?

Någon annan som har färg tips? :D

Jag håller emd om att mörk turkos skulle vara en fin färg till din färgkombination!
Svårt att få tag på... men om du ska på någon hästmässa kan du ju kolla där. Där brukar de i stort sett ha allt i schabrakväg :)

Jag håller emd om att mörk turkos skulle vara en fin färg till din färgkombination!
Svårt att få tag på... men om du ska på någon hästmässa kan du ju kolla där. Där brukar de i stort sett ha allt i schabrakväg :)

Jo.. ne jag tror inte jag ska på någon sådan mässa. Bor i norrland och hära finns det inte så mycket häst mässor :(

Men mias kanske har den färgen ska kolla? :)

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 479
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 794
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård