behöver 7åring kvala

M

MaLinn

Jag undrar om 7-årig häst behöver kvala för att få start i Nationella klasser i dressyr. Jag är osäker och har skummat igenom TR utan att hitta svaret.
(det hade ju underlättat att få större urval i vilka klasser jag kan rida innan man eventuellt kvalar upp sig i nationell St Georg..)
Vore ku om någon här visste svaret!

Tackar!!

Sv: behöver 7åring kvala

I TR står det att man måste rida motsv klass på regional tävling på minst 62,00% innan man får starta nationell.
För nat Msv B minst 62,00% i reg MB.
För Msv A-klasser, Int I och SB1 minst 62,00% i reg Msv A-klasser.

Tack, fast jo det där har jag med läst. Det var Lussan som sa att hon trodde att 7-åring inte behövde kvala på ordinarie sätt, men hon sa att hon inte var säker. Så det var därför jag med blev osäker, för jag hittar inget som säger att jag kan komma "undan"..

Det gör du inte, det enda som står är att 7 åringar får inte lottas bort ur St George

Åh, det är ju bra iaf! Tack för svar!

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: Jeps
·
Gnägg Vet absolut inte under vilken rubrik jag ska lägga denna tråd, har försökt läsa på men det var inte helt lätt, hoppas att det funkar så...
Svar
19
· Visningar
1 986
Senast: hoppeloppe
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 551
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 565
Senast: Kirie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar