Begriper ingenting

Sv: Begriper ingenting

gern skrev:
Varför ogillar du citatsvar? Om man bara citerar ett kort relevant stycke så tycker jag att funktionen är jättebra. Framförallt i långa trådar där det kan ha kommit många inlägg efter inlägget man svarar på.

Däremot kan jag hålla med om att det är störande när folk citerar långa inlägg eller tar med stora bilder i citaten.

Jag tycker citatsvar är bra, om det är flera frågor tex, så kan man stycka upp citatrutan och svara på varje fråga för sig. Enorma inlägg är jobbigt när folk citerar dock, och sen under den stooooora citatrutan så är det tre :bow: eller dyl.
Att citera bilder borde vara förbjudet:mad: Värst är de som citerar ALLA bilderna i ett inlägg, även om det är 7 stycken, o de bara kommenterar EN av dem. Lära sig radera kanske kunde vara en idé?

Min vovves tassar luktar också gott , mysiga tassar, men den sitter på en schäfer. En riktig raring.:love:

Snälla Gunnar nu när jag precis har lärt mig hur det funkar får du inte börja göra om stället.:D

Och låt avatarerna vara kvar snääällla!!!

Ambra du är inte ensam, jag var bombis på att det var guben eller nån annan som var in och svarade på nåt.:D

Gunnar ogilla avarter (avvikelser) , inte avatarer (användares bilder).

asgarvar just nu.
Ledsen men det var lite lustigt. Tur du är vaken och håller reda på oss.:bow:

Så länge jag får ha kvar min avatar är jag nöjd, sen att jag läser som en kråka trots 4:a i svenska det är en annan femma.:D

Tjohooo... Denna tråden passade mig... NU harjag lärt mig vad *knapplån* är.

Tusen tack!!!

//Lillan- som för säkerhets skull har börjat skriva vem jag svarar först i mitt inlägg om jag inte citerar eller är säker på att det går fram till rätt person, men som säkert kommer att missförstås någon gång iaf:smirk:

JAA! Det är väldigt irriterande! Tar ju evigheter att scrolla...värst är när flera st i tråden gör samma sak....gaaah

(även test igen, jag är också utskälld :smirk: )

Men alltså-om jag förstår detta rätt:

Svara inlägg ÖVERST-allmänt svar? Om ja, hur vet man att siste man ser skillnaden?
Svara inlägg UNDERST-svarar sista inlägget
Svara på detta-# Sv: bla bla av bla bla" syns i rutan, så att man direkt ser VEM det är som svarat?

Jag har tryckte på Svara inlägg längst ner hela tiden...:angel:

Svara inlägg Överst = Trådskaparen (TS=Lazy 1 här) står som Svar på

Svara inlägg Nederst = sista inläggsskaparen står som Sv på

Enklast är att Klicka på nåt av svarsalternativen i det inlägget man vill svara på. Och om man vill skriva ett allmänt svar så skriver man "Knapplån, allmänt svar" så vet alla vad som gäller.

Jo men en del orkar inte leta upp det första inlägget i tråden, allra hellst om det är 312 sidor långt... Då är det smidigare att svara med knapplån... :D

*kl*

Haha, har inte ens märkt "Svara inlägg" knappen förren jag såg denna tråd :o

kl

Kul att min tråd kom till användning och att folk använder sökfunktionen, det tog tid innan jag fattade alla knappar och lån m.m
Bråkade nog lite i onödan med folk utan att förstå varför.:o

För förvirringens skull, ja jag använder ett nytt nick nu, tröttnade på det andra.:D

Själv har jag vågat vägra KL ibland faktist... Det kan bli lite övertjatat om just KL fast att inlägget är ett ganska så uppenbart KL...

:D

Liknande trådar

Ridning Lägger ut detta som ett svar till alla som ”hoppar på ridskolan” och även ställer frågor, kan bara börja med att jag absolut inte...
Svar
1
· Visningar
1 243
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mitt hälsointresse har på senare tiden riktat in sig väldigt mycket på hormoner. Plötsligt är jag helt besatt av att få lära mig mer om...
Svar
4
· Visningar
1 313
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama