Begriper ingenting

Sv: Begriper ingenting

Hackar du på mig för att jag för första gången någonsin anv knapplån. :p

Jag anv fel knapp i början och begrep inte vad kl betydde och det var inte roligt, så nu gjorde jag det för att testa.

Och se vad som hände, jag fick på nöten för att jag använde det istället. :D

Man skall aldrig göra sig till, vet inte du det???

Carolus du är helt enkelt för ärlig och säger alltid vad du tycker, jag försöker vara lite finkänslig istället. :D

Och eftersom det var jag som startade tråden får jag göra som jag vill i den (nästan:angel: ).

Ärlighet vara längst... Jo men tycker inte du också att det kan gå till en väldig överdrift om att det skall gapas om Knapplån så fort nån får chansen??? Det tycker iaf jag, och jag vet att det finns fler här...

Ärlighet vara längst... Jo men tycker inte du också att det kan gå till en väldig överdrift om att det skall gapas om Knapplån så fort nån får chansen??? Det tycker iaf jag, och jag vet att det finns fler här...

Det tycker jag med!! Som jag skrev i början av denna tråden har jag för mig. Att hur uppenbart det än är att inlägger är riktat till trådskaparen så börjar det genast galas om att "Men var det verkligen till mig??? Jag har minsann inte det problemet?!?! O.s.v.... *suck*

För det var så du menade va?

Japp det var just så jag menade... Därför har jag startat en våga vägra klubb, vill du vara med??? ;) Börjar de då gapa så kan man ignorera just de gapande inläggen...

Äh va fan! Jag har ju aldrig använt kl så jag går väl med i klubben jag också. Lite får man väl använda hjärnan och se vem man pratar med.:)

Kan bli svårt för en del, det krävs hjärna för att kunna använda den... :angel: ;)

Håller helt och hållet med dig...

Jag hänger också på!

Jag tycker visserligen att det är bra om man flinkar in ett litet KL i början på sitt inlägg när man lånar någons svarsknapp, men jag håller verkligen med om att det är onödigt att tjata om det när det är alldeles jätteuppenbart att det är ett KL.

Tyvärr har det blivit en vana för mig... Att alltid börja med *kl* när jag lånar knapp. Men jag vill vara med i klubben ändå!!:p ;)

Liknande trådar

Ridning Lägger ut detta som ett svar till alla som ”hoppar på ridskolan” och även ställer frågor, kan bara börja med att jag absolut inte...
Svar
1
· Visningar
1 243
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mitt hälsointresse har på senare tiden riktat in sig väldigt mycket på hormoner. Plötsligt är jag helt besatt av att få lära mig mer om...
Svar
4
· Visningar
1 313
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama