Bedömning på Wången

Sv: Bedömning på Wången

Jag är på plats. Visar mitt sto :)
har dock inte tittat på alla hästarna, så vet tyvärr inte varför han blev diskad.

Hoppas att Döggvi får visas på öppna bedömningen senare idag!!! Han har utvecklats riktigt bra senaste året verkligen, så han är verkligen värd en högre bedömningen än den han har sedan tidigare!

Kl

Har kollat lite mer resultat. Högst bedömning hittills har Ess från Hökebo fått, 8,40 rid 8,33 totalt med en nia för pass.
Annars inga höga totalpoäng. Andvari från Snällbyn visade fina resultat med flera 8,5: or och 9: or i bedömningen, någon som vet något mer om honom? Sexåriga Hnáta frá Efri-Raudalaek visade också en fin ridbedömning, dock bara sex för pass. Höjer hon den i eftermiddag lär hon få en fin totalpoäng :) Även Ivan från Hammarby som jag var lite nyfiken på fick en hel del 8,5: or, dock fyrgångare så femman för pass drog ju ner en del!

Överlag tycker jag att det är väldigt lite pass som visas?

Jag håller ett extra öga på Djörfung från Solbacka, annars är det få hästar jag har koll på av dem som ska visas.
Väldigt låga ridpoäng än så länge på alla hästar.

Det gick ju väldigt bra för Djörfung. Hela 7,97 som fyraåring visad som fyrgångare. Med nio för tölt. Häftigt, ägarna måste vara nöjda :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 776
Senast: MML
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 441
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Katt Jag har två katter och jag misstänker att det är just min ena katt som tycker det är en kanonbra idé att ta in levande skogsmöss att...
Svar
0
· Visningar
701
Senast: Daimstruten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka