Sv: Bedömma ett sto
Jag blir bara trött..
om du inte hae lämnat tråden helt kan du få förklara detta:
"Islandshästägarna underskattar sin egna ras så otroligt mkt och tror bara hästen duger till gångarterridning och inge mer..
Synd att amn nedvärderar rasen så mkt...."
Vilka då av oss islandshästägare???????
"Påstår du att jag inte vet att jag har en 4- gångare???"
Nej!
Men, ibland så skriver du om hur du tränat Jorunn på ett sätt så det låter som, på dig, att om det går med henne så borde det gå med alla. Jag kanske har missuppfattat dig? Hoppas det.
Jag tycker du är rätt snabb på att döma ibland, det tycker jag är synd. Smaken är ju olika, det gillar jag! Men att prata om hur du skiljer dig från islandshästägare generellt sticker lite i öronen på mig.
//Lotta som värdesätter de många gångarterna och vägen till målet
Jag blir bara trött..
om du inte hae lämnat tråden helt kan du få förklara detta:
"Islandshästägarna underskattar sin egna ras så otroligt mkt och tror bara hästen duger till gångarterridning och inge mer..
Synd att amn nedvärderar rasen så mkt...."
Vilka då av oss islandshästägare???????
"Påstår du att jag inte vet att jag har en 4- gångare???"
Nej!
Men, ibland så skriver du om hur du tränat Jorunn på ett sätt så det låter som, på dig, att om det går med henne så borde det gå med alla. Jag kanske har missuppfattat dig? Hoppas det.
Jag tycker du är rätt snabb på att döma ibland, det tycker jag är synd. Smaken är ju olika, det gillar jag! Men att prata om hur du skiljer dig från islandshästägare generellt sticker lite i öronen på mig.
//Lotta som värdesätter de många gångarterna och vägen till målet