Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en 8-årig valack efter Beach Boy.
Han är 168 cm hög med en smäcker kropp å lååånga ben
Snygg att titta på lite fullblods byggd.
Mycket nerver och hittar gärna på bus.
Bra steg men galoppen får han ett extra plus för.
Tävlar hoppning med honom, debuterade 1.30 med honom i år.
på denna adressen kan du läsa lite om honom och där är foto på honom oxå , står under Braboy
Jag har haft en avkomma, f.92 efter Beach Boy.
Han var snygg, 39p på 3-årstest, lite lång i rygg. 8,9,8 på gång tror jag att det var. Svår som sjutton att rida men underbar ibland. Vi tävlade upp till LA:4 i dressyr med placeringar. Hoppade hus. Han är numera såld till Frankrike. PM om du vill se bilder.
Kikade i mitt fotoregister (ännu ej uppdaterat på hemsidan) och jag har plåtat tre Beach Boy-avkommor i år. En hopphäst (Msv) och två dressyrhästar i svår klass. Alla bilder är inte uppladdade ännu, jobbar på det
De jag fotat hittills är Beckasin, Cougar Boy och Magnetron.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.