vippan

Trådstartare
Någon som har en avkomma efter Beach Boy här? Själv har jag en 4-åring. Berätta gärna lite om hur den är och har du bild så är det toppen! ;)

Har en 8-årig valack efter Beach Boy.
Han är 168 cm hög med en smäcker kropp å lååånga ben :)
Snygg att titta på lite fullblods byggd.
Mycket nerver och hittar gärna på bus.
Bra steg men galoppen får han ett extra plus för.
Tävlar hoppning med honom, debuterade 1.30 med honom i år.
på denna adressen kan du läsa lite om honom och där är foto på honom oxå , står under Braboy

http://hillan.t35.com/index.html

Jag har haft en avkomma, f.92 efter Beach Boy.
Han var snygg, 39p på 3-årstest, lite lång i rygg. 8,9,8 på gång tror jag att det var. Svår som sjutton att rida men underbar ibland. Vi tävlade upp till LA:4 i dressyr med placeringar. Hoppade hus. Han är numera såld till Frankrike. PM om du vill se bilder.

Kikade i mitt fotoregister (ännu ej uppdaterat på hemsidan) och jag har plåtat tre Beach Boy-avkommor i år. En hopphäst (Msv) och två dressyrhästar i svår klass. Alla bilder är inte uppladdade ännu, jobbar på det :D
De jag fotat hittills är Beckasin, Cougar Boy och Magnetron.

Ville bara tipsa :D

Mvh Cissi

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 452
Senast: ildiko
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka