Och för mig blev det en fredagspromenad på 5 km och ungefär en timme. Perfekt väder med -2 och avtagande snöfall. Skaljackan var helt blöt på insidan när jag tagit mig hem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har blivit en ganska lugn vecka med höftont efter pålles rodeo. Red ett dressyrpass igår, gick superbra! I helgen var tanken att springa en dag, men höften gör fortfarande ont, så får väl se om det går över först.
Vad jobbigt med höften! Hur var det, slog du dig eller var det bara en sträckning?
Jag satt kvar, så det borde bara vara en sträckning. Hoppas iaf att det går över snart, jag var riktigt pepp på att komma igång!
Tack!Välkommen åter!
Om du behöver gå upp i vikt, borde det inte vara klokare att bara styrketräna och strunta i förhållandevis kaloriförbrukande träning så som löpning? Bara som en tanke.
Fasen, skulle träna idag och åker glad i hågen till gymmet, bara för att upptäcka att jag har nyckeln kvar hemma. I byxorna som jag tvättade igår Hoppas verkligen att nyckeln funkar fortfarande (det är alltså inte en vanlig nyckel utan en bricka som man drar mot en avläsare) vill inte behöva kvittera ut en ny. Så kom inte in på gymmet idag, får träna hemma istället.
Ja, skulle till J och titta på film (yeah right att det blir nåt tittande på tvn ) också men han var sjuk. Men tentan gick braNä fy vad drygt
Hittade en tennisboll och konstaterar att sitta på boll är som en resa till helvetet! Fast samtidigt gött. På ett hemskt sätt. Hur mycket kan man använda en boll på såna ömma punkter egentligen? Känner just nu för att starkt missbruka den på den flesta muskler men ska först se hur det känns i rumpan i morgon efter misshandeln.