Det handlar om att välja the lesser of two evils, kan man kanske säga?
Valet är väl i praktiken ett mellan att nära anorexin och långsamt svälta hjäl, eller att sträva mot att bli frisk och tvingas möta ångesten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det handlar om att välja the lesser of two evils, kan man kanske säga?
Valet är väl i praktiken ett mellan att nära anorexin och långsamt svälta hjäl, eller att sträva mot att bli frisk och tvingas möta ångesten.
Gud vad fin du är Och grattis till examen!Hej tråden!
Igår hade jag min examensbal och idag har jag så ont i fötterna (och huvudet ) att jag inte kommer att pallra mig i närheten av ett gym faktiskt. Planen med 7 träningspass innan resan gick alltså lite i stöpet, men jag tröstar mig med att det blev massor av hård träning förra veckan och att jag kommer att kunna träna i alla fall lite grann under resan. Och jag kände mig fantastiskt fin under hela kvällen igår och var mycket bekväm med min kropp ser ut, så det är nog inte helt ute med mig trots allt
Gräsklippningen tog två timmar, trött tjej nu! Med skav i handflatorna
Det blir mycket fysisk aktivitet nu när jag är ledig (idag fyra timmar: pw, yoga, gräsklippning), måste påminna mig själv om att ta det lite lugnt eftersom jag ju precis har kommit igång igen. Har fortfarande träningsvärk i benen
Jag vet att du skrivit hur fruktansvärt vården behandlar anorexipatienter; och jag kan köpa att vården av svårt sjuka anorektiker kanske inte är trevlig alla gånger - men det otrevliga drabbar framför allt din anorexi.