Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vikt som är några kilon från LPT är inte hög.Hmm, vet inte vad jag ska tänka om dagens vägning, neråt på vågen igen, mycket även denna gång. Anorexin är glad och dansar omkring i mitt inre men den lilla biten friska jag inombords börjar bli lite oroad, inte för dagens vikt i sig för den är fortfarande hög utan för att jag bara är några kilon från gränsen för LPT och dit vill jag ju inte. Det kommer nog ta jätte lång tid att komma dit om jag ens gör det för ämnesomsättningen sänks ju mer och mer när man går ner i vikt så då tappar man i vikt långsammare. Sen går det ju alltid att fuska lite med vikten till en viss gräns så det verkar som jag väger mer när jag väger mig på psyk vilket jag kommer att göra om jag hamnar i en sådan situation, allt för att jag ska klara mig hemma. Men den där gränsen är ju satt av en anledning och det är att det är fara för ens liv så därför är det ju inte bra att gå ner så långt och därför ska jag INTE gå ner till de vikterna. JAG vill inte,det är bara anorexin som vill det.
Jag är bara lite orolig att inte kunna sluta gå ner i vikt när jag bestämmer att jag ska det. Och orolig för att jag har tänkt att när jag når en viss vikt ska jag stå still där men jag vet ju inte hur man står still i vikt, jag vet att det "bara" är att äta lika mycket som man gör av med men jag är ju van att antingen äta för lite eller ta näringsdrycker för att gå upp i vikt. Har inte lika stor erfarenhet av att stå still i vikt.
Men jag ska klara det här på egen hand, jag är stark, jag har tagit mig igenom problem tidigare. Jag ska lita på mig själv och kämpa på.
Haft mycket ångest idag så har umgåtts med både mamma och pappa och känner mig trots viktnedgången väldigt, väldigt stor. Dumma tankar och känslor. Dom ljuger ju bara för mig.
Men jag ska klara det här på egen hand, jag är stark, jag har tagit mig igenom problem tidigare. Jag ska lita på mig själv och kämpa på.
Ring polisen, låter ju som att fyllenivån på tanten kvalificerar sig för en LOB.På tal om något helt annat än träning..
Grannen bredvid oss är nog full... igen. Höll på att dö av hjärtinfarkt för ett tag sen när hon antagligen ramlade i lägenheten. Hon är dessutom ute i gången och står och glor. Hon har tagit i vårat dörrhantag för att ta sig in igen utan att ramla omkull och min ångest är extrem. Jag gillar verkligen inte fulla människor som inte har någon som helst kontroll, jag är rädd att hon ska göra sig jätte illa. Vad gör man?
Jag behöver sova. Ska upp tidigt i morgon så jag hinner äta ordentligt innan jag ska till läkaren. Funderar på att ta en sömntablett ändå även fast de ger myror i benen :/
God morgon @Ackio !
Idag blir det eventuellt Tabata, om jag hinner. Det kommer bli tajt om tid så hinner jag inte blir det gym istället
Kan man inte träna så får man väl åtminstone försöka äta vettigt trots allt annat skit i livet.
Frukost; Melon & Mango
Jag vet att du skrivit hur fruktansvärt vården behandlar anorexipatienter; och jag kan köpa att vården av svårt sjuka anorektiker kanske inte är trevlig alla gånger - men det otrevliga drabbar framför allt din anorexi.