Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har vi en trött zass efter en heldag igår - jag blev nämligen bortrövad på möhippa!
Sambon fick med mig till stan och när vi gick där på Plantagen och strosade i godan ro och tittade på blommor så hoppade det helt plötsligt fram ett helt gäng människor jag känner, med kameror och heliumballonger i form av en ko och en gris Verkligen en överraskning!
Vi åkte i alla fall iväg och gick en höghöjdsbana! Jätteroligt! Lite nervöst i början förstås men för mig gick det ganska snabbt över. Efteråt ångrade jag lite att jag inte valde den högre höjden med lite svårare hinder, men å andra sidan hade jag kanske inte vågat klättra så högt upp på en gång Men det var jättekul! Sen hade de gjort lunchmackor som vi åt där, innan vi åkte hem till mig. Där blev det femkamp och kubb, följt av tacos till middag och sen sällskapsspel och tårta. Så mysig dag och jag insåg hur fina vänner och familj jag har
Idag blir det betydligt lugnare, jättelång sovmorgon och sambon och jag har ätit tacosrester framför en massa avsnitt av big bang theory. Ska i alla fall försöka få med honom på en kort springtur senare, vi bestämde det i fredags men nu försöker han krångla sig ur det
Du är grym!Ny morgon, ny vecka. 3,1 kg mindre på vågen.
Bra start! Seg söndag, kändes att man tränat när man lyfte undan bommarna
Du är grym!
Själv har jag fortfarande ont överallt. Det blir intressant att träna ikväll!
Idag börjar även friskis och svettis utegympa som jag ska gå på
Ny vecka, nya tag. Förra veckan blev lite sisådär i och med att hästen tog det lite lugnt efter tävling och en väldigt aktiv vecka innan det, var ny på betet och jag uppå det satt med tentaplugg upp i halsen. Det blev i alla fall fyra ridpass (måndag, onsdag, fredag och lördag) och 16 km powerwalk, så det får jag vara nöjd med.
Det bästa med den här dagen är att tentaresultatet kommit upp (tortyr att behöva vänta hela helgen med att få veta om vi klarat det eller inte, när man fått veta det direkt vid de tidigare tentorna ), och jag klarade den med en hyfsad marginal. Nu är det sista grupparbetet kvar som visserligen är inlämnat sen flera veckor tillbaka, men som vi inte fått veta resultatet på än. Riktigt, riktigt surt att behöva komplettera det nu i efterhand eftersom samarbetet i gruppen fungerat så dåligt och knappast lär fungera bättre under sommaren när folk jobbar och är upptagna med annat, men det är ju åtminstone inget jag kan plugga på innan jag fått veta resultatet, så nu tänker jag strunta i skolan den här veckan.
Ny vecka och jag kommer behöva känna mig fram. Imorgon ska jag till gymmet och få ett rehabprogram för mig fot. I övrigt ska jag känna efter om det är värt att pusha mig själv till träning, eller om jag kommer ta död på eventuell motivation genom att göra något som borde vara roligt men som inte är det.
Har haft en upp och ner helg med en härlig fredag på Sweden Rock och en tung söndag med ett avsked jag inte vill.
Nu ska jag till stallet och rida dressyrprogram - hej prestationsångest. Som tur är ska jag ha världens kanske mysigaste häst så jag hoppas han kan locka fram lite livsglädje.