Välkommen! Det är nog knappt ingen i tråden som satsar just på någon särskild beachform utan det är hälsa i största allmänhet både fysiskt och psykiskt som vi jobbar mot så du passar in i tråden i alla fallHej hej, ny i tråden och allmänt på forumet. Lät som en intressant tråd så här är jag
Jag är väl egentligen inte så intresserad av Beach 2015, men vill gärna variera min träning till mer än gymmet. Vill ha in mer konditionsträning, främst löpning men har svårt att komma igång med motivationen...
Någon som har tips på hur man kommer igång på något roligt sätt eller är det bara att bita i det sura äpplet o tvinga sig ut?
Jag tycker löpning blir lättare om jag har podcast i öronen, då springer jag och lyssnar på dokumentärer, olika program och intervjuer och märker knappt att jag springer Sen är ett tips att gå ut lugnt så du känner att du klarar av det. Det finns inget så tråkigt som att misslyckas så se till att du liksom inte kan göra det i början. Sätt rimliga mål som gör att du slutar när du fortfarande har lite kvar att ge, då blir det lättare nästa gång för då kommer hjärnan ihåg det. Sen ökar man på tid/sträcka med tiden. Det här fungerar bra för mig i alla fall. Och lite måste man nog tvinga sig ibland, det blir oftast mycket lättare och roligare när man väl är igång.