@Kiwifrukt Måste ju fråga, postbilen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men en fråga, är det mycket att ha ett kaloriunderskott på 1000-1300 kcal/dag? Jag kämpar ju i mig en del mat men det känns som för mycket samtidigt går jag ner i vikt och det gör mig lite fundersam för då borde det ju inte vara för mycket utan tvärtom?
@Kiwifrukt Måste ju fråga, postbilen?
Wow, det ser ut att bli en hel del träning för dig. Bra jobbat med löpningen också, jag tycker alltid att det blir roligare och roligare när man får upp konditionen och tekniken och med en bra pod i öronen så ser man fram emot löpningen.Nu har jag gjort ett träningsschema för veckan:
Måndag: Löpning + promenad
Tisdag: Core
Onsdag: Tabata
Torsdag: Löpning
Fredag: Ridning
Lördag: Tabata
Söndag: Löpning
Planen är att jag får träna mer om jag vill men inte mindre
Inte kul med skolarbete och folk som inte gör vad de ska. Var så nöjd på min utbildning att alla inlämningar var individuella. Alla arbeten skulle diskuteras och kommenteras i grupp men i slutet var det upp till var och en att sköta sitt och det var sååå skönt!Idag blev det 30 minuters promenad med hästen, plus en liten bit jogg för oss eftersom vi blev jagade av en postbil (fråga inte).
Just nu sitter jag och svär över att jag återigen får dra hela lasset på det förbaskade grupparbetet. Så fort jag strejkar och inte skriver någonting så händer ingenting med arbetet. Gissa om jag ser framemot att bli av med det nu till sommaren?
Ja, usch ni har ju rätt, en del av mig inser ju hur galet det är nu. Att jag är på väg mot katastrofen om jag inte stoppar nu. Men jag kan inte bara sluta. Det är för svårt. Tankarna, känslorna och ångesten för mat och dricka är hemsk, jag kan inte ens beskriva det. Jag har ångest för annat också, "vanlig" ångest och ångest som man har om man har depressioner eller tvång eller mår dåligt rent allmänt. Men ingen ångest är som den som driver anorexin.Jag är ledsen, Qelina, men hon har rätt. Det behöver man inte vara läkare för att räkna ut. Du måste, måste, måste inse att du mår riktigt, riktigt dåligt nu. Strunta i att du har legat mycket lägre i vikt tidigare. Du har själv skrivit förut att du har haft anorexi i 10 år, kroppen var starkare förut eftersom den inte gått utan mat lika länge då som den gjort nu. Jag förstår att det känns jättehemskt med vården, men du måste förstå att de är ditt enda alternativ, för din kropp kommer inte orka mycket mer. Kram!
Precis sprungit 3 km och jag hatade inte det
Just nu springer jag korta rundor och skiter i tiden, allt för att komma in i rytmen och nöjet i att löpa. Nu när jag inte sprungit regelbundet så har jag liksom börjat hata att springa
Man njuter!
Jag svettas väldigt lite när jag tränar faktiskt och blir inte heller röd. Jag kan bli varm och så så klart men inte så att det rinner. Verkar vara väldigt individuellt det där.Svettas ni mycket när ni tränar?
Jag svettas alltid som en gris, så mycket att jag ibland inte kan se för det rinner så mycket i ögonen Men när jag ser mig omkring så är det så sällsynt att folk svettas, ännu mindre blir röda
Svettas ni mycket när ni tränar?
Jag svettas alltid som en gris, så mycket att jag ibland inte kan se för det rinner så mycket i ögonen Men när jag ser mig omkring så är det så sällsynt att folk svettas, ännu mindre blir röda
Svettas ni mycket när ni tränar?