Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@cherie det verkar som att du verkligen kommit igång med träningen och skaffat dagen mer positiv relation till den? Bra jobbat!
You and I both! Men jag är ganska bra på att låtsas som motsatsen...Absolut! Sedan jag fick astmamedicinen så är relationen verkligen ännu mer positiv än tidigare Men jag kommer nog alltid vara lat i grunden...
You and I both! Men jag är ganska bra på att låtsas som motsatsen...
Oh ja! Och ju mer man gör det, desto mer övertygar man kroppen (och knoppen) om att det faktiskt är så det är. Jag tror faktiskt att man kan lura sig själv rätt bra där, och tycker att jag märker stora ändringar på små saker när det kommer till mig själv. Det är till exempel en självklarhet att ta med mig träningskläderna på semestern numera vilket aldrig skulle ha hänt för 2 år sedan, för "på semestern ska man ju bara vila och ta det lugnt". Jag är också mer öppet inställd till olika sorters träningsresor, till att prova nya tuffa saker, och till att bli mer kreativ i min träning.Jamen precis, det funkar ganska bra att upprätthålla fasaden som en ganska hurtig typ
Det borde vara förbjudet att kliva upp 04:00, just sayin!
Dagens planer är att ta en ordentlig långpromenad när jag slutar jobba. Och sen ska jag powernapa, i mängder.
Vad har ni för träningsplaner för dagen?
Det borde vara förbjudet att kliva upp 04:00, just sayin!
Jag orkar inte vara konstant jävla halvförkyld. Bättre att det bryter ut ordentligt, och inte bara fjuttar på så här. Tillräckligt frisk för att jobba, men inte för att träna. Blir galen.
Blä, jag får också ofta såna förkylningar! Småfjutt hur länge som helst, jag behöver sällan stanna hemma men kan inte träna och är trött... Krya på dig!
Fy fasen, jag lider med dig!!
Jag hade tänkt träna Crossfit idag, men det vore bara korkat. Halsen är irriterad och näsan nyser. Hostar dessutom.
Va fan liksom, fjärde förkylningen i år...
015872353
Jobbstress kanske? Men äta mer frukt och grönt är ju verkligen inte fel!
Ikväll blir det nog ridning, och på lunchen ska jag gå och köpa Corsodyl till lille munnen. Apropå tidig uppstigning så gick jag upp 05.50 igår för att fågelskåda, idag blev det sovmorgon till 6.30 istället.