@Kiwifrukt men grattis! Berätta mer! Vilka klasser startade du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan Trist med såna perioder! Men kan du inte revidera målet med halvmaran liten rann, vad har målet varit fram tills nu? Det är ju så att livet kommer emellan och allt går inte alltid som planerat, men klart du kan göra nåt annat lika bra utav det. Du och jag kan kaloriräkna ordentligt och rapportera här i tråden vad vi ligger på för kcal varje dag (premissen är såklart ärlighet) Jag skulle också behöva något som gör att jag håller ut till sommaren! Fast du kanske menade att du inte ska kaloriräkna utan bara skriva ner vilken mat du äter så du håller koll på att den är hälsosam?
@Sleepan Lagade kycklingkebab idag! Himla gott, det receptet ska sparas. Sambon älskar dessutom mat i bröd över allt annat, hans ögon bara sken av glädje och han var mycket tacksam över Bukes existens Mums! Älskar matinspiration, så tack!
Det låter som en jätte bra dag, skriv gärna sen hur du har haft detJag och mamma har även försökt planera semester idag. Massa friluftsliv och även ridning står på schemat!
@Kiwifrukt men grattis! Berätta mer! Vilka klasser startade du?
Det blev i alla fall precis över 6 mil igår, fördelat på tre tillfällen (två på ca 28 och ett på 4 km). Att hemvägen kändes extra jobbig (utöver det faktum att det regnade och var motvind/sidovind) berodde nog på att det var dubbelt så mycket höjdstigning åt det hållet. Inte konstigt att det kändes som att det gick uppför precis hela vägen.
Nu vill jag köpa cykelskor. Helt klart. Nån här som har nån koll på sånt? Jag har sånna pedaler och jag har fästen, så det är bara skor som behövs.
Åh vad härligt det låter!Jag och mamma har även försökt planera semester idag. Massa friluftsliv och även ridning står på schemat!
Ääh, huvudsaken är att du kom iväg!självklart så började det regna när jag var ute och gick så kortade ner promenaden så mycket det gick