Nä, fy fan vad jobbigt det här söndagspasset är! Jag försöker verkligen ta i in i det sista, jag föreställer berget framför mig, men fan vad tungt det är. Skönt att det är över, kunde knappt cykla hem för benen var så svaga Egentligen helt perfekt och precis vad jag behöver, önskar det fanns ett sånt pass varje dag egentligen.
Detta var varit en toppenvecka motionsmässigt!
Måndag: 1 timme jympa
Tisdag: 1 timme aerobics
Onsdag: 4,5 km powerwalk
Torsdag: 1,1 mil rask promenad, 1 timme jympa
Fredag: 7,2 km rask promenad
Lördag: 4 km promenad
Söndag: 1 timme jympa
Utöver detta tillkom såklart den vardagliga cyklingen fram och tillbaka till skola, jobb och träning - totalt ca 4-5 mil.
Viktnedgång: Nada. Jag har snittat på 2100 kcal/dag denna vecka, d.v.s. kaloribalans. Så dålig vecka ur matsynpunkt, men jag är nöjd att jag har registrerat även de dåliga dagarna för tidigare har jag, liksom Sleepan, slutat registrera så fort jag äter dåligt.
Detta var varit en toppenvecka motionsmässigt!
Måndag: 1 timme jympa
Tisdag: 1 timme aerobics
Onsdag: 4,5 km powerwalk
Torsdag: 1,1 mil rask promenad, 1 timme jympa
Fredag: 7,2 km rask promenad
Lördag: 4 km promenad
Söndag: 1 timme jympa
Utöver detta tillkom såklart den vardagliga cyklingen fram och tillbaka till skola, jobb och träning - totalt ca 4-5 mil.
Viktnedgång: Nada. Jag har snittat på 2100 kcal/dag denna vecka, d.v.s. kaloribalans. Så dålig vecka ur matsynpunkt, men jag är nöjd att jag har registrerat även de dåliga dagarna för tidigare har jag, liksom Sleepan, slutat registrera så fort jag äter dåligt.