Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Jag har inte testat det än så jag har ingen aning om hur tufft det faktiskt är och kan behöva ändra lite, men något sådant här hade jag tänkt mig i alla fall:@Mineur, om du vill och kan får du gärna dela med dig av din cirkelträning, jag funderar på om det kan vara något för mig att göra hemma.
Hahaha, "Mineur och hennes jacuzzi" - vilken hemskt snobbig lyxlirare jag låter som! Oavsiktlig - men ack så välkommen - lyx. Det du upplevde är ju dock sexton gånger lyxigare kan jag tycka, bara det att du hade tillgång till hästar seglar rätt högt på min lista! Åååh jag ska äntligen få klappa häst på söndag, du anar inte som jag längtar!Jag har precis sprungit nästan 16 km i riktig lågpulsfart. Joggade på och lyssnade på radio och hade det gött i solen. Benen var lite trötta efter gårdagens pass men jag tror att de fixar lätt jogging så här dagen efter.
Vill gärna visa en film som jag och min sambo gjort efter en ridhelg vi gjorde i början av april. Vi sov över i torpet som syns i filmen (tror att jag kanske har nämnt detta i tråden?) och hade det helt fantastiskt mysigt . Inte lika lyxigt som @Mineur och hennes jacuzzi men att rida, grilla, sitta framför öppna spisen och dricka vin skenet av en oljelampa är helt OK det med kan jag försäkra .
Min hals krånglar också rätt mycket såhär års och åtminstone i mitt fall beror det på en mild variant av pollenallergi. Kan det vara något liknande för dig?Mina roomies utlyste vilodag och jag har ont i halsen, så idag blev det absolut ingenting gjort. Nya tag imorgon och hoppas att halsen är ett falsklarm, den brukar göra så rätt ofta så jag vet inte riktigt när jag ska ta det på allvar .
Woop woop! Välkommen hem MinimannenPlötsligt blev dagen världens bästa dag för MINIMANNEN ÄR HEMMA IGEN!!!!!!!!!!
Nej som tur var inte det, jag fick testa som en övning i min utbildning (pluggar till läkare, så med alla övningar blir vi genomundersökta från topp till tå ) och jag är inte allergisk . Däremot så tar jag en medicin som minskar ned mitt immunförsvar, så det har blivit lite oberäkneligt - på plussidan blir jag aldrig riktigt dunderförkyld med feber, på minussidan får jag långdragna och diffusa förkylningssymptom som kan komma och gå i veckor utan att jag vet om det är allvar eller inte och vad jag vågar göra med träningen .Min hals krånglar också rätt mycket såhär års och åtminstone i mitt fall beror det på en mild variant av pollenallergi. Kan det vara något liknande för dig?
Härligt! Alltså ibland tror jag att katterna gör sådär med flit, för man blir ju bara så himla glad när de kommer hem igen att man överöser dem med gos och mat i flera dagar efteråt typ .Plötsligt blev dagen världens bästa dag för MINIMANNEN ÄR HEMMA IGEN!!!!!!!!!!
Ja, det är ju smarta så...Härligt! Alltså ibland tror jag att katterna gör sådär med flit, för man blir ju bara så himla glad när de kommer hem igen att man överöser dem med gos och mat i flera dagar efteråt typ .