Hurra för Minimannen!Plötsligt blev dagen världens bästa dag för MINIMANNEN ÄR HEMMA IGEN!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hurra för Minimannen!Plötsligt blev dagen världens bästa dag för MINIMANNEN ÄR HEMMA IGEN!!!!!!!!!!
(Psst, ni gamla beachare som inte förstår vem inverterad är så är det ananya - jag hittade hennes nya nick när jag googlade hennes gamla )
Pulsklockan är fantastisk! Det är jätteroligt och peppande att se hur pulsen förändras över tid. Vilken har du köpt?
Hojta till om du vill ha tips på tester att göra med en sån
Recept?Nu har jag precis tryckt i mig en kycklingkebabrulle från Linas Matkasse. Sååå goood!
Beslöt mig för att byta ut simning mot cykel (för det var ju just simning som jag kände "FY FAN" inför idag, okänd anledning). Så för en stund sedan bröt jag mitt typ tioåriga cykelcelibat och kom faktiskt iväg på en sexkilometersrunda! Haha det är väl ingenting för folk som brukar cykla men för mig som ägnade första tre kilometerna åt att fundera på om trottoarkanterna faktiskt brukade vara så höga så kändes det gott och väl nog!
Jag är jättestolt! Fast man hade ju kunnat tro att min inbyggda rumpstoppning skulle fungera lite stötdämpande. Så var inte fallet
Garmin Fenix 3
Jättekul med Maxtest i pull ups när jag inte ens kan göra en. Hahaha.
Blir perfekt träningsmotivation Första träningspasset = svindyrt. Ju fler träningspass = ju billigare per passEn Garmin Fenix 3.. Så jag ljög inte, verkligen svindyr.. vet inte om det går o hitta en dyrare... haha men jag är lite allt eller inget och har haft ett år av nörderi, fastnade för fenix2 förra året men tyckte den hade massvis med brister. Nu kom f3 i vinter och jag bara kunde inte stå emot längre... Mina två osäkerheter just nu är hur bra den kommer passa min på min handled (är ju rätt maffig klocka) och att den just nu verkar ha lite problem med gps:n i skogen, håller tummarna att de är ett mjukvarufel som fixat innan jag får hem min. Komiskt att jag nördar ner mig i träningsklockor när jag inte ens tar mig fan i att träna själv... Men nu jävlar!
Jaaa vet förhoppningsvis blir det en jävla spark i baken!Åh fy faan vad dyr
Jaaa vet förhoppningsvis blir det en jävla spark i baken!