Nytt försök då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nytt försök då!
Failade på polistest, dessvärre. Så nu är införskaffande av cykel nästa plan! Nästa år ska jag briljera!Grattis @Tassetass!! Här tittar man in i tråden sådär lite spontant och så har man turen att se nå så fint
Och då duktiga ni är alla i beachtråden! Läser nån gång då och då men har så ostadig täckning så det är svårt att hänga med på riktigt Jag har iaf uppfattat att @Mineur verkar träna superduktigt, @Sleepan har blivit crossfitfrälst och @LindgrenV tränar inför polistest? @zassoo, du har hållt på med ngn hjärtutredning? Har det sett ok ut? Vad föranledde det?
Jag lever o frodas på andra sidan jorden iaf! Kosten har fortsatt att vara helt ok, mer anpassad nu efter avsaknaden av träning så känner mig ändå ok i kroppen. Saknar dock att träna! Men det är fanken svårt när man lever som vi gör nu (bor i bil och konstant på resande fot). Menmen, förr eller senare kommer vi väl hem så man kan få ordning o rutiner o sånt igen (vilket vi ju har total brist på här ). Just nu drömmer jag om att börja landsvägscykla, jogga, styrketräna och yoga. Haha!
Kram på er!
Effektivaste sättet att gå ner 2 kg på 12 timmar? Matförgiftning
Har inte lämnat rummet/toan på hela dagen så det lutar åt sjukdag imorgon för att försöka bli människa igen..