Mineur
Moderator
Mina axlar blev fullständigt mörbultade under PT-passet igår - jag kunde liksom riktigt känna musklerna bulta av allt blod som strömmade dit efter första setet. Jag fick vad jag ville när jag sa att jag ville jobba mer på den delen av kroppen... Människan tvingade mig att göra 8 olika övningar för axlarna i ett streck, 8 reps av varje övning och ingen paus emellan. Det kändes okej övning 1 och 2, men framåt nummer 3 började det svida rejält och vid nummer 7 var jag redo att dö av smärta. Typ. Men det var ju effektivt i alla fall!
Vi fortsatte med lite triceps och bröst och avslutade med rumpan, och sedan var jag redo att dö för andra gången det gympasset. Gud vilket love-hate relationship jag har till min PT!
Nu är klockan snart 9 och jag ska pila iväg till ett pass Metafit. Sedan blir det utflykt med lite vandring, pojkvännen och jag ska köra ut till Loch Lomond som ligger supervackert mitt bland högländerna och det ska bli så härligt att andas lite frisk luft!
Vi fortsatte med lite triceps och bröst och avslutade med rumpan, och sedan var jag redo att dö för andra gången det gympasset. Gud vilket love-hate relationship jag har till min PT!
Nu är klockan snart 9 och jag ska pila iväg till ett pass Metafit. Sedan blir det utflykt med lite vandring, pojkvännen och jag ska köra ut till Loch Lomond som ligger supervackert mitt bland högländerna och det ska bli så härligt att andas lite frisk luft!