Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag är fortfarande snuvig?!?!?! Men snart skiter jag i det och kör igång med lite träning, nu får det fasen vara nog!
Märkte dock att Actics app inte funkar längre och den finns inte kvar. Ringde och kollade och då har de alltså plockat bort den, kan ju vara bra att informera medlemmarna om att appen (som var supersmidig att boka pass genom) inte längre kommer kunna användas...
Det blir vandrings-bomb från mig också idag minsann! Vi körde ut till en liten by som heter Balmaha och ligger precis vid en av de största sjöarna här, och gick en kort men intensiv runda som tog ca 2,5 timmar. Det var alldeles lagom för min kropp som redan var rätt slut efter Metafit i morse... Det var en kort men brant tur och utsikten var sååå vacker!
När vi kom ner åt vi picnic-lunch som vi tagit med oss, och sedan blev det en liten tupplur i solen innan vi köpte glass och körde in till stan igen. En helt jäkla perfekt dag med en man som jag tycker så väldigt mycket om!
Testerna förde i alla fall något gott med sig! Träffade en tjej som jobbar i samma byggnad som jag (jag på bottenvåningen och hon högst upp, så vi har aldrig träffats då det är en annan myndighet högst upp) som också sökte men inte gick vidare. Hon klarade inte isokai-testet, så eftersom vi båda missat på varsitt fysmoment är vi "bara" spärrade i ett år. Vi fick jättebra kontakt så i morgon ska hon skaffa gymkort på mitt gym och på söndag ska vi träna ihop! Vi ska också köpa varsin dyr och svinsnygg anteckningsbok att dokumentera alla träningspass i, lägga upp en plan och peppa varandra till att hålla den. För vi har båda samma mål - att komma in på polishögskolan. Och vi båda ska söka om ett år igen. Känns jättebra att ha en träningskompis och att vi båda har strävar mot samma sak!
I'm gonna kick som ass
Det går verkligen upp och ner för mig, haha.
Idag ligger jag i soffan under min värmefilt och kollar på Halv åtta hos mig, som denna veckan är i min hemby
Hade tänkt träna, men tappade helt sugen. Att jag har en grym träningsvärk från lördagen gör inte heller saken bättre
Imorn ska jag träna. Banne mig.
Är det någon du känner igen som är med?
Imorgon är en ny dag, då kör du hårt