Eller bara lite småego så här på morgonen?
Mitt mest karaktäristiska drag, egoistisk Haha nej jag skrev av bara farten, sen började kugghjulen snurra och så bara "men vänta nu, det där är ju JAG? "
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller bara lite småego så här på morgonen?
@snow Ok jag får testa mig fram helt enkelt. Måste rycka upp mig och försöka bli lite mer inspirerad, motivationen har dalat rejält
Hemkommen efter en derbyträning och det är så grymt jäkla kul! Jag älskar't! Det är verkligen den absolut roligaste träningsformen jag någonsin har gjort!
@Stalone nu när du börjar träna får du hänga här i tråden med!
Om du bara ser till att hålla igång med något, strunt samma vad, så kommer inspirationen och motivationen tillbaka så småningom. Ibland måste man nöja sig med att bara "underhållsträna" så att man inte skrumpnar ihop alldeles, livet är dock långt och det finns gott om tid att bli inspirerad och motiverad flera gånger om.
Hahaha, ja det kallar jag random fråga! Personligen skulle jag nog inte frysa in någon potatis överhuvudtaget då den blir så mjölig, men då sötpotatis redan är mjölig från början så kanske det blir mindre märkbart med den? Testa!
Ja för mig är det så! Hösten är verkligen min årstid, jag mår alltid väldigt bra på hösten och är sjukt pepp, målmedveten och har lätt för att sköta kost och träning!Åh vad ni är duktiga hela bunten! Det känns som att flera av oss har fått en liten nytändning och en rejäl kick i träningen i samband med att hösten börjat hitta hit, visst är det så? Jag ser fram emot en fin och peppad höst med världens bästa forumtråd!
En annan kom hem från jobbet för en timme sedan och sitter och laddar upp för ett gympass. Först blir det lite löpning och sedan ett pass Abs Attack vilket är den klass jag saknat allra mest med mitt gym här. Ikväll har jag en date med Mr Hot och imorgon är jag ledig hela långa dagen. Tänk om alla måndagar kunde få vara såhär!
Benövningar som är snälla mot knäna, någon?
Mätte ut rundan så gott jag kunde på endo, det blev hela 5,7 km 1,5 h känns ändå helt okej med tanke på att det var ute i skogen på små snirkliga stigar i mörkret"En sväng ute med hunden för att prata i telefon" slutade med hund in i huset igen och jag ut på en långrunda. Och jag har till och med sprungit delar av den, bara för att jag kände för det. Nu är jag tokblöt (av vatten ute i skogen) och kall men ack så bra det känns ändå!
Excentriska enbensböj?