Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker synd om dig! Och njuter av min myggfria tillvaro, så länge den varar@Ninnurur Jag har nog inte fått ett enda myggbett hittills i år, men nu small det bara till.
Jag tycker synd om dig! Och njuter av min myggfria tillvaro, så länge den varar
Faktiskt så har jag bara sett mygg hos svärföräldrarna i Herrhagen annars så de håller sig väl ute där. Och kan gott stanna Jag överreagerar ju och får stora bölder. Armarna är fulla av ärr från sönderkliade bettUppsalas mygg bor på min uteplats
Bra@zassoo nej inga skor
@Mammas Jag har det likadant Och känner att det inte gör något, måste passa på att njuta av sommaren! Tänker att jag kommer igen lite senare, när jag hinner/har lust.
Jag bara sätter på mig det och så funkar det.Ni som har Forerunner 210, frågor!
Hur får ni pulsbandet att funka?
Jag har parat enheterna och hjärtat syns konstant i pulsklockan. Dock ser jag endast pulsen i nån sekund innan siffrorna försvinner i några minuter för att sedan dyka upp i nån sekund igen. Pulsdatan som då syns stämmer inte när jag kolla manuellt. Dessutom så har jag samma puls när jag ligger ner som när jag är uppe och går.
Bandet har jag dragit åt så mycket det går och jag har fuktat elektroderna.
Vad gör jag för fel?
Då ses vi snartInga skor eller strumpor
Jag kommer också vara där
Jag får inte till någon disciplin under semestern!
Under dagarna är det för varmt för att göra något, eller så ska vi hitta på saker. På kvällarna kommer det ofta annat i vägen. Den här veckan har jag joggat en runda och skateat på en träning, det är allt. På något vis tar det emot att åka till gymmet när det är sommar och vi är lediga... Är det bara att chilla och ta igen det när det är dags att ta itu med rutiner igen, eller vad säger ni? Hur gör ni? Hur tänker ni?
Igår var vi på bio på eftermiddagen, jag hade en så fin plan med gym innan middagen. Så ringde en kompis och bjöd över oss - middag direkt och sedan satt vi och vinade på henne balkong hela kvällen istället. Men ja, det kanske ska få vara så helt enkelt?